Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
wilmie1 |
|
Spel: 13681658 Jij bent: wilmie1 1503 tournoii met pietje puk hij blijft links staan terwijl ik al klaar was kan niest ermee |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 86261 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 66 Geslacht: Vrouw |
|
wilmie1 schreef: | Spel: 13681658 Jij bent: wilmie1 1503 tournoii met pietje puk hij blijft links staan terwijl ik al klaar was kan niest ermee |
Jij bent aan de beurt en je hoeft alleen je score nog maar in te vullen. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
wilmie1 |
|
Naar boven |
|
 |
 |
wimtp  Vip Geregistreerd op: 19-2-2012 Totaal berichten: 3 Geslacht: Onbekend |
|
hallo ik speel een kwartfinale tegen Ewalda . en 1 van de 4 spellen is vastgelopen .
groet wimtp |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 86261 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 66 Geslacht: Vrouw |
|
wimtp schreef: | hallo ik speel een kwartfinale tegen Ewalda . en 1 van de 4 spellen is vastgelopen .
groet wimtp |
Heb je al geprobeerd je score in te vullen? Het kan zijn dat je in een eerder stadium al gegooid hebt, uit het spel gegaan bent en nu zijn je gooibeurten op en moet je je score nog invullen. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
ik kan wel mijn score invullen . maar dan moet ik mijn zet bevestigen . maar er staat onderaan alleen bericht : feli : feli . en voor de rest is alles wit . dus ook geen vakje om mijn zet te bevestigen .
groet wimtp . |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9891 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 50 Geslacht: Man |
|
wimtp schreef: | ik kan wel mijn score invullen . maar dan moet ik mijn zet bevestigen . maar er staat onderaan alleen bericht : feli : feli . en voor de rest is alles wit . dus ook geen vakje om mijn zet te bevestigen .
groet wimtp . |
nee hoor. de grapjas van een tegenstander heeft heel veel lege regels ingevoegd waaar door de knoppen een heel stuk naar beneden staan. Dus even scrollen  _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
ok , bedankt is gelukt . simpel achteraf , maar op dat moment moet je het maar net zien , of er aan denken . gr . wimtp |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9891 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 50 Geslacht: Man |
|
wimtp schreef: | ok , bedankt is gelukt . simpel achteraf , maar op dat moment moet je het maar net zien , of er aan denken . gr . wimtp |
Klopt.. zelfs ik dacht even van huh..... _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
cojomo
Geregistreerd op: 23-6-2008 Totaal berichten: 5 Woonplaats: Terneuzen Leeftijd: 46 Geslacht: Vrouw |
|
Het spel tegen Theos (17233616) zit vast. Ik kan niet gooien en onderaan staan alleen de knoppen IK GEEF OP, NEEM ZET TERUG en ZONDER ZET NAAR VOLGEND SPEL.
Wat nu? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
|
cojomo schreef: | Het spel tegen Theos (17233616) zit vast. Ik kan niet gooien en onderaan staan alleen de knoppen IK GEEF OP, NEEM ZET TERUG en ZONDER ZET NAAR VOLGEND SPEL.
Wat nu? |
Waarschijnlijk heb je je gooibeurten al verbruikt, ben je uit het spel gegaan en hoef je nu alleen je score nog maar in te vullen. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|