FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BenerookOffline
Totaal berichten: 189
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Mei 02, 2013 9:37    Onderwerp: De kwartfinale die niet opschiet Reageer met quote

Goeiemorgen Bram,

Ik heb bij het blijkbaar verkeerde onderwerp een vraag gesteld. Was gewoon een vergissing en dat kan gebeuren, toch? Nu dan hoop ik op de goede plek. Wink

In toernooinummer 65501 speel ik in de kwartfinale. De teams 2 en 3 zijn al geruime tijd klaar. Het spel is op 6 februari begonnen.
De spelers van team 1 en 4 hebben, ondanks dat ze dagelijks online zijn, nog geen zet gedaan.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn!?

Vriendelijke groet,
Madelon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MarianneOnline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 86261
Leeftijd: 66
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Mei 02, 2013 10:07    Onderwerp: Reageer met quote

Waarom zet je dit überhaupt op het forum? Spelers mogen de tijd nemen die ervoor staat. Dat is al zo vaak op het forum doorgegeven. Klagen hierover heeft totaal geen zin. Daarom sluit ik dit onderwerp.
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: