Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BierbuikOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 9
Geslacht: Man
Usa
BerichtGeplaatst: Za Mei 05, 2012 5:35    Onderwerp: 50 zetten regel Reageer met quote

Het overzicht "Spellen met de meeste zetten" wordt al enige tijd vervuild door de partij PeterPu-RalphM, inmiddels bij zet 171 waarvan de laatste 135(!) zetten zetherhaling zijn.
Mijn vragen: 1) Hoe zit het met de goede oude 50 zetten regel, en 2) Kan iemand aan deze flauwekul een einde maken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
sjoerdjeOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 712
Leeftijd: 37
Geslacht: Man
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Za Mei 05, 2012 8:26    Onderwerp: Reageer met quote

1. Remise voor de vijftigzettenregel moet worden geclaimd door één van de spelers.

2. Ik heb het spel bij opzettelijk lange spellen gezet, zodat deze uit het overzicht verdwenen is.

Rocking Soccer - voetbal manager spel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
rupert
BerichtGeplaatst: Wo Mei 09, 2012 13:10    Onderwerp: 50 zetten regel en 3keer dezelfde stelling Reageer met quote

bij de 50zetten regel en als het 3keer dezelfde stelling is is het een rem.
Naar boven
Eelke
BerichtGeplaatst: Wo Mei 09, 2012 16:22    Onderwerp: Reageer met quote

Rupert, wat zegt Sjoerdje nou!
Naar boven
ce2889
BerichtGeplaatst: Vr Jan 04, 2013 16:40    Onderwerp: eeuwig Reageer met quote

ik zit al geruime tijd in een spel 15690995 tegen jkjakke29 waarbij er al 20 maal achter elkaar dezelfde zetten zijn gedaan. maar mijn tegenstander wijgert mijn remise aanbod keer op keer. zou het niet automatisch remise moeten worden? hopelijk kan dat geregeld worden
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Vr Jan 04, 2013 16:41    Onderwerp: Re: eeuwig Reageer met quote

ce2889 schreef:
ik zit al geruime tijd in een spel 15690995 tegen jkjakke29 waarbij er al 20 maal achter elkaar dezelfde zetten zijn gedaan. maar mijn tegenstander wijgert mijn remise aanbod keer op keer. zou het niet automatisch remise moeten worden? hopelijk kan dat geregeld worden

moet je even claimen bij TheTimmy als ik me niet vergis
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: