Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
peka
BerichtGeplaatst: Do Dec 20, 2012 2:04    Onderwerp: automatisch opgeven? Reageer met quote

Ik kijk dus paar keer per dag of ik in een spel aan de beurt ben, ook met schaken.
Nu speelde ik in een toernooi o.a. tegen veel geluk.
Ik ben meerdere keren deze dag op de site geweest en heb hele partij niet onder ogen gehad. Nu kijk ik net weer even en zie dat ik vanuit het niets te hebben opgegeven. In een volkomen gelijkwaardige stelling, en pas na 11 zetten.
Dit slaat gewoon nergens op, is mn account gehacked ofzo? Als mensen zo toernooien willen winnen ben ik hier weg, voorgoed. en dat na bijna 10 jaar vaak spelen. Is het mogelijk de partij weer terug te zetten? Want als ervaren clubschaker weet ik echt wel wanneer ik op moet geven en dat is niet na 11 zetten in een compleet gelijkwaardige stelling. Neutral
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9940
Leeftijd: 51
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Dec 20, 2012 10:12    Onderwerp: Reageer met quote

1. Automatisch opgeven kan hier niet, dat zit niet in ons systeem.
2. Voor zover ik kan zien is je account niet gehacked, in ieder geval wordt er alleen ingelogd vanaf jouw IP, dus alleen mensen in jouw huis hebben toegang gehad.
3. Er is echt op de knop 'opgeven' geklikt. Gecombineerd met punt 2 ben je dat of zelf geweest of een huisgenoot.

Wij zetten dit spel dus niet terug.
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: