Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Wilm
BerichtGeplaatst: Di Okt 30, 2012 10:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zeg altijd maar zo, als de humor op is dansen de dictators op tafel. Voor de rest zitten er wel bruikbare tips bij.
Naar boven
hoeksmarp
BerichtGeplaatst: Di Okt 30, 2012 11:03    Onderwerp: Reageer met quote

de-ik--ki-ed schreef:
Sommigen schijnen er een sport van de maken om overal zo grappig mogelijk op te reageren en dat is/gebeurt niet altijd even respectvol naar de topicstarter.

Ach. Het komt op mij ook weinig respectvol over naar de programmeurs van de applets, als mensen zonder verstand van zaken (naar eigen zeggen) roepen: "het zal vast weinig werk zijn", "Bovendien lijkt het me een kleine ingreep" of "En lijkt me niet moeilijk om toe te voegen".

En als je geen reacties wil, moet je niet posten op een forum. Als de reactie niet volgens de forumregels zijn, hebben we daar admins voor om er op toe te zien dat men zich er wel aan houdt.
Naar boven
AziazaOffline
Totaal berichten: 1
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Wo Okt 31, 2012 18:37    Onderwerp: Reageer met quote

Voor zover ik weet heeft niemand iets tegen de forumregels gezegd zoals je zelf qoute zei iedereen "het zal vast" of "lijkt me niet moeiljk" waarmee niemand dus direct zegt dat het echt gemakkelijk is. En voor zover ik het weet is er niets mis met iets verkeerd denken, Ik denk zelfs nog steeds dat het zo moeilijk niet is, En ja ik weet er inderdaad niets van, het is dan ook maar wat ik denk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: