FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mirellavwOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 19
Leeftijd: 54
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Okt 19, 2012 15:19    Onderwerp: gelijkspel Reageer met quote

Wat heel apart zeg. Speel ik een spel safari tegen iemand, wordt het gelijkspel en dan verlies ik nog punten ook. Lijkt me heel raar. De tegenspeler (die een lagere rating had dan die ik had) kreeg er punten bij, dan vind ik dat ik toch minimaal ook 1 punt zou moeten verdienen. Vreemde manier van spelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
de-ik--ki-edOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 389
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Okt 19, 2012 15:49    Onderwerp: Reageer met quote

Bedoel je ratingpunten?
In dat geval is het toch niet zo raar? Als je tegenstander een lagere rating heeft dan jij dan betekent dat dat jij een sterkere speler bent. Jullie spelen gelijk. Dat betekent dat jullie even sterk waren in dat spel in plaats van dat jij sterker was. Dat betekent weer dat jouw rating ten opzichte van de zijne iets te hoog was en zijn rating ten opzichte van jouw rating iets te laag was. Kortom hij krijgt er een paar puntjes bij en jij verliest er een paar.

Het is goed om in je achterhoofd te houden wat rating betekent. Rating is niet iets waarvoor je kan scoren bij spelletjes, maar geeft een verhouding in speelsterkte aan.
Naar boven
mirellavwOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 19
Leeftijd: 54
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Okt 19, 2012 16:02    Onderwerp: Reageer met quote

Ik snap je uitleg, maar blijf het niet eerlijk vinden
Naar boven
HaryOffline

Totaal berichten: 161
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Za Okt 20, 2012 14:21    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien moeten we het dan aanpassen naar "teller van het aantal spellen" in plaats van rating, dan is het tenminste wel eerlijk.
Naar boven
hoeksmarp
BerichtGeplaatst: Za Okt 20, 2012 14:24    Onderwerp: Reageer met quote

mirellavw schreef:

Dan snap je het niet Wink
Naar boven
VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 853
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Okt 21, 2012 1:28    Onderwerp: Reageer met quote

mirellavw schreef:

Tuurlijk is dit eerlijk, aangezien jij overall beter bent (volgens rating) had je moeten/kunnen winnen. Als je dit niet doet, jammer dan maar dan speel je gewoon slecht als je je gemiddelde in aanmerking neemt en is het terecht als je punten verliest.
HaryOffline

Totaal berichten: 161
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Zo Okt 21, 2012 13:53    Onderwerp: Reageer met quote

Het is veel gezelliger als je alleen maar punten erbij krijgt en er nooit punten af gaan. Het is ook niet gezellig als je verliest of gelijk speelt, misschien moeten we ook maar vragen of ze dat niet uit kunnen zetten.
Naar boven
blondie.xxOffline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 196
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Okt 21, 2012 15:11    Onderwerp: Reageer met quote

Hary schreef:
Het is veel gezelliger als je alleen maar punten erbij krijgt en er nooit punten af gaan. Het is ook niet gezellig als je verliest of gelijk speelt, misschien moeten we ook maar vragen of ze dat niet uit kunnen zetten.
Jij heb je mening al eerder in dit draadje gegeven, waarom dan nog bovenstaand bericht ? Voegt echt helemaal niets toe en komt over om nog wat extra olie op het vuur te gooien. Dit draadje word geopend om een mening te geven en daar word op gereageerd wat normaal is. Maar om dan enkele dagen later voor de tweede keer te reageren met bovenstaand bericht lijkt mij niet nodig.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: