Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wimversteegen
BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2012 19:54    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Nou oa om het gebruik van programma's bij oa schaken vast te kunnen stellen. En we zijn nu zover dat we denken dat Twan daarbij zou kunnen helpen. We moeten nog een enkeling (de starter van dit topic) proberen te overtuigen van de kwaliteiten van twan. Hij is tenslotte maar de nummer 24 van Nederland. En waarschijnlijk speelt het gros (nr 1 tot en met 23) daarvan op jijbent dus is Twan volgens de starter van dit topic minder geschikt.

Als jij beweerd dat ik twijfel aan de kwaliteiten van Twan en dat hij minder geschikt zou zijn, dan is deze opmerking voor jouw rekening.

Het lijkt me verstandig dat je eerst goed leest wat ik bedoel met mijn opmerkingen in dit topic. En als je het niet begrijpt reageer dan niet en geef er geen andere draai aan.
Naar boven
bobbyOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 119
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2012 19:59    Onderwerp: Reageer met quote

Jij beweer"t" dat ik er niet veel van snap...haha dan zijn er meerderen en ben ik zeker niet de enige...lees de andere reacties...maar goed mijn bijdrage is niet goed genoeg begrijp ik. Ik wens je daarom veel succes met je kruistocht en trek mij terug uit deze discussie of dialoog. Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MadMacOffline

Totaal berichten: 515
Leeftijd: 38
Geslacht: Man
Kiribati
BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2012 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Wim, lees je eigen reacties eens terug. Je kunt volgens mij niet beweren dat die overlopen van het vertrouwen in Twan. Je stopt je punt vaak weg in een heel verhaal, waardoor het niet echt duidelijk is wat je nu wilt vertellen.
Naar boven
MadMacOffline

Kiribati
BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2012 20:10    Onderwerp: Reageer met quote

Maar goed, erg offtopic allemaal, ik zal mij er nu ook buiten laten Wink
Naar boven
wimversteegen
BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2012 20:19    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Madmax

Ik respecteer iedereen zijn mening. En als het niet duidelijk is wat ik wil vertellen dan heeft het weinig zin om hier op forum met dit onderwerp verder te gaan.
Het is wel typisch dat ik veel reacties krijg via PB tjes en mijn mailadres die het verhaal wel begrijpen en met ideeen en suggesties komen.
Voor mij einde discussie. Op deze site is het misschien ook verstandiger blijkbaar om niet openlijk je nek uit te steken. Bedankt voor je reactie Madmax.
Naar boven
MadMacOffline

Kiribati
BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2012 20:26    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, het is mij wel duidelijk wat je wilt vertellen. Je gaf alleen wel sterk de indruk geen vertrouwen in Twan te hebben. Niet dat dat er nu toe doet.

Wat ga je verder met die ideeen doen? Is het niet veel interessanter om die hier te bespreken, zodat iedereen kan zien wat die ideeen zijn. Dat was toch het doel van dit topic lijkt me.En als je het over veel reacties hebt, hoeveel zijn dat er dan?
Naar boven
bobbyOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 119
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2012 10:34    Onderwerp: Reageer met quote

Wim ik snap je opmerkngen helemaal! Mijn reacties werden op het laatst wat spottender door de indruk die je wekte dat wij hier geen toppers hebben op jijbent. Sorry daarvoor. Het was een oplossingsgerichte reactie op jouw vraag. En wellicht kun je zo wel dichter bij 100% komen.

Mijn serieuze antwoord op jou vraag, nu we denk ik hebben vastgesteld dat we wel één of enkele toppers op jijbent hebben, waarom maken we daar geen gebruik van? Als ze willen uiteraard!

Misschien komen we er dan achter dat er WEL meer echte toppers op jijbent spelen. Ook dat is mogelijk en zeker nu nog niet uit te sluiten. Wellicht willen die hier anoniem spelen. Onze topspelers zullen ze vast (face to face) herkennen. En wellicht weet de leiding van jijbent dat allang, ook dat is nog niet uit te sluiten.

Kort. Mijn bedoeling was constructief oplossingsgericht meedenken omdat de 90% verdacht is en op zich niet zoveel hoeft te zeggen.
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2012 15:51    Onderwerp: Reageer met quote

Hy allemaal,

Even alles goed gelezen en het is inderdaad zo dat volgens mij heel veel toppers hier veel te laag staan bvb twabourov .
Als hier een oplossing voor is zou dat mooi zijn .

Jammer genoeg is die er niet .
Mss de echte nationale of fide ratings bij de verdachte spelers vragen en officiële partijen vind je altijd wel ergens real life dan .

Mss die partijen nakijken zou volgens mij een beter beeld geven over capaciteiten van iedereen hier .

Grtn T
Naar boven
TwaburovOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 363
Leeftijd: 30
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2012 14:26    Onderwerp: . Reageer met quote

Ja ach ik denk ook dat er niet al teveel tegen te doen is en dat we er ons maar in moeten berusten. Bij Correspondentieschaak mag het officieel ook niet maar doet iedereen het ook. Het is op zich wel duidelijk dat een groot deel van de top hier gebruikt, omdat het gewoon heel erge zwakke spelers zijn. Ze hoeven niet met de trein naar mij toe te komen om dat te laten bewijzen, de FIDE of KNSB-rating zegt genoeg.
Maar dan zou je iedereen moeten aanpakken en er zijn ook twijfelgevallen en dat wordt allemaal te ingewikkeld. Als je gewoon een leuk potje wil spelen zonder computers, dan raad ik je aan om in het echt, op een real-time server of in de lagere regiones op jijbent een potje te spelen.

En tegen een ''hoofdklasser''/GM maak ik zeker wel kans, deze zomer in Spanje en Andorra heb ik in het totaal 3 uit 8 gescoord tegen GMs.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
Lacosta
BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2012 19:26    Onderwerp: Reageer met quote

Ik sluit me aan bij aan bij Twaburov.
Mensen die met schaken en dammen op jij bent gebruik maken van dam en schaak computers om van hun tegenstanders te winnen,
zijn voor mij, losers en blijkbaar hebben die gasten een minderwaardigheidscomplex anders doe je dit niet.

Ik respecteer de mensen die op dit forum er aandacht aan hebben besteed.
Het is vechten tegen de Bierkaai en er zijn weinig of geen mogelijkheden om dit probleem op jijbent aan te pakken.
Ligt niet aan jijbent, het is moeilijk om het aan te tonen.
In de wachtkamer heb je de mogelijkheid om iemand met een lage of hoge rating te kiezen. In toernooien heb je dit niet.

Laat ons niet gek maken maar gewoon doen, waarvoor we bij jijbent zijn gekomen. Spelletjes spelen. Misschien komt er een tij dat het kaf van het koren wordt gescheiden. Maar dit is op dit moment een Utopie.

Heb je klachten of vermoedens, gewoon melden aan de admins, dit onderwerp is op dit forum al genoeg uitgemelkt.
Naar boven
Sanctuary
BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2012 19:48    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inderdaad al meerdere malen ter spraken gekomen,
enigste wat ik nog kan toevoegen is dat ik het jammer vind.
maarja, dat neem je er dan maar bij voor wel leuek partijen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: