Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pipo_papflesOffline
Totaal berichten: 343
Leeftijd: 32
Geslacht: Man
Belgium
BerichtGeplaatst: Di Mrt 13, 2012 0:59    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik die twee bezig hoor, gaan we hier getuigen worden van de ene na de andere super-opening. Laughing

En een dual tussen pipo en de-ik--ki-ed is vuurwerk gegarandeerd! De tpr is nog nooit beslissend geweest in onze confrontaties, dus waarom zou dat nu zo zijn? Laughing

Hoewel ik niet persé, die 14 puntjes zou omwisselen hoor. Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
Daluna
BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2012 20:52    Onderwerp: Reageer met quote

De eerste Finalist van het kampioenschap is bekend:
Hurricane_Power

Leuke halve finale maar ik ga op tpr verliezen, persoonlijk vind ik ook dat ik mijn geel partijen beter had kunnen spelen en er misschien nog meer uit had kunnen halen.
Maar verdient gewonnen.
feli en succes in de finale.
Naar boven
WishmasterOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 2267
Leeftijd: 45
Ireland
BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2012 2:26    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb tijdens dit kampioenschap, en een paar andere 4R partijen tussendoor nog wat belangrijke dingen geleerd en leer nog even verder, volgend jaar hoop ik weer bij de laatste 14 te zijn en dan m'n werk verder voort te zetten en een wat grotere invloed te hebben op de afloop van het kampioenschap.
Ik heb iig dit kampioenschap erg leuk gevonden, en bedank de spelers die me nog wat tips hebben gegeven (voor zover dat nog kan).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 

Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Di Jul 24, 2012 22:17    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben bij vele partijen door de tijd gegaan de voorbije maand(en), maar toen ik alsnog in de finale ben geraakt, heb ik er alles aan gedaan om hier geen spel op tijd te verliezen. Dat is gelukkig gelukt!

Vandaag is de finale beeindigd en hoewel er steeds meer word verwacht dat tpr de doorslag zou gegeven, was dat weer niet het geval.

Enkele mooie openingen, vereiste mijn volledige aandacht in het roodspel, maar daar had ik op voorhand al vertrouwen in!

Mijn geel opening waren spannend afwachten. Over 3 was ik heel tevreden en bij 2 had ik het gevoel dat ik het HP echt heel moeilijk kon maken.

Ik weet niet hoe hij de drie andere heeft ervaren, maar in 1 had hij het alvast moeilijk want die kon ik winnen!

Ik had 5 jaar geleden toen ik hier begon te spelen nooit gedacht dat ik ooit een kampioenschap zou winnen.

Vandaag zit ik aan een record van 4 kampioenschappen ( op 5 deelnames).

Ik ben tevreden! Very Happy
Naar boven
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2012 11:25    Onderwerp: Reageer met quote

Wel proficiat met je zoveelste titel.

Ik kijk vooral op onze partijen terug met gemixte gevoelens. De stelling waarmee je won wou ik namelijk ook spelen maar kon dit niet doen doordat je dit spel met vertraging had doorgezet.

Daar had ik me dan maar bij neergelegd en in jouw variant doorgezet gebaseerd op je EIGEN verdediging uit het spel van Daudey en een losse analyse van mijzelf.

I'll be back for revenge in 2012 Cool
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2012 16:53    Onderwerp: Reageer met quote

Dat je mijn eigen verdediging ging spelen tegen daudey had ik wel verwacht, maar toen ik dat zag heb ik uiteraard een kleine variatie gespeeld. Wink

Hurricane_Power schreef:
Wel proficiat met je zoveelste titel.

Ik kijk vooral op onze partijen terug met gemixte gevoelens. De stelling waarmee je won wou ik namelijk ook spelen maar kon dit niet doen doordat je dit spel met vertraging had doorgezet.

Daar had ik me dan maar bij neergelegd en in jouw variant doorgezet gebaseerd op je EIGEN verdediging uit het spel van Daudey en een losse analyse van mijzelf.

I'll be back for revenge in 2012 Cool
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: