Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Daluna
BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2012 23:00    Onderwerp: kampioenschap 4T 2011 Reageer met quote

Op het teamforum las ik dat pipo ontzettend teleurgesteld was dat er nog geen topic over het 4T kampioenschap was en niemand van zijn mooie analyses kon genieten.

Dus bij deze Laughing
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Totaal berichten: 343
Leeftijd: 32
Geslacht: Man
Belgium
BerichtGeplaatst: Di Jan 10, 2012 23:25    Onderwerp: Reageer met quote

Daar gaat mijn analyse verlof. Laughing

Velen spelen zijn in een bepaald stadia. Sommigen zijn geëindigd. Sommigen zijn bezig en sommige zijn bezig maar in theorie al geëindigd.

verder zijn er punten, veel punten. De één heeft er enkele de andere heeft er ook, maar de ene wel meer dan de andere,hoewel ze soms ook gelijk zijn. Sommigen hebben er geen.

Er is veel spanning, maar soms ook al niet meer omdat de spanning er af is.

Er zijn facorieten die hun favorieten rol waarmaken, maar er zijn er ook waar we het nog niet van kunnen zeggen.

Er volgt nog een diepgaander versie. Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Di Jan 10, 2012 23:29    Onderwerp: Reageer met quote

lol
Naar boven
Daluna
BerichtGeplaatst: Wo Jan 11, 2012 0:01    Onderwerp: Reageer met quote

Shocked Laughing
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Wo Feb 22, 2012 0:21    Onderwerp: Reageer met quote

De diepergaande versie:

Bijna alle poules zijn gespeeld! Er zijn verrassingen, hoewel sommige verrassingen toch niet echt een verrassing zijn, aangezien ze al eerder verraste en dus nu al bijna verwacht werd dat ze opnieuw zouden verrassen! Andere daarentegen, zijn dan weer een echte verrassing, omdat ze nog nooit eerder verraste, op zulke verrassende wijze...

Darwin gaat net als bij 4 op een rij nu ook bij tetris naar de laatste 14. Echt een héél spectaculaire prestatie! yes

Volys doet het al bijna even spectaculair, door als laagst gerankte in de poule toch door te stoten naar de laatste 14.

Vinnie is net als Timmy, vaste waarde bij de laatste 14...

Dikkie, HP en pipo zijn de drie enige, van de bij aanvang grote favorieten, die over blijven.

Daluna had ondertussen zulke sterke reeks neergezet en is opgeklomen naar de nummer 1 plek bij tetris, waardoor hij zich aansluit aan dat rijtje en er dus 4 grote favorieten overblijven.

Als je dan gaat kijken, naar de niet zo onbelangrijke tpr, dan steekt pipo er onwaarschijnlijk veel bovenuit. Nooit eerder was de kloof in tpr zo groot met de andere. Dit kan een tpr zijn die standhoud tot in de finale.

Natuurlijk is tpr niet voldoende om in de finale te geraken. Kleurindeling kan zelfs de hoogste tpr's uitschakelen.

Ik waarschuw alvast, dat er vast wel weer een analyse komt voor de laatste 14, maar of die van 4r dit jaar ooit nog overtroffen zal worden, lijkt me onwaarschijnlijk. Wink
Naar boven
Daluna
BerichtGeplaatst: Wo Feb 22, 2012 11:05    Onderwerp: Reageer met quote

Er zijn inderdaad veel verrassingen in dit kampioenschap.
Ik hoop alleen dat ik niet de vloek van mijn broer heb door nummer 1 te zijn maar nooit een kampioenschap te winnen.
Al hangt die nummer 1 plaats ook aan een zijde draadje, met 5 punten verschil op jou pipo, ga ik het moeilijk krijgen om die plek te houden Sad.
Helaas heeft mijn tpr een deuk gehad doordat ik van gigagea verloren heb, maar dit weerhoud mij er niet van om voor die winst te gaan. Wink
Naar boven
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3994
Leeftijd: 37
Seychelles
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 04, 2012 11:39    Onderwerp: Reageer met quote

wat een leuke pouleindeling bij de laatste 14 Very Happy

Ik ben benieuwd naar de analyse van Pipo!
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 04, 2012 12:50    Onderwerp: Reageer met quote

TheTimmy schreef:
wat een leuke pouleindeling bij de laatste 14 Very Happy

Ik ben benieuwd naar de analyse van Pipo!

Zo'n evenwichtige verdeling Shocked . Het lijkt me dat de halve finaletickets in poule 2 al min of meer verdeeld zijn zonder dat er gespeeld is Cool
Naar boven
Daluna
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 04, 2012 18:45    Onderwerp: Reageer met quote

1 ding is zeker, degene die door gaan uit poule 1 gaan door met een tpr voordeel Laughing
Naar boven
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 04, 2012 20:19    Onderwerp: Reageer met quote

Daluna schreef:
1 ding is zeker, degene die door gaan uit poule 1 gaan door met een tpr voordeel Laughing

Lijkt mij niet noodzakelijk. Ik heb de kleurverdeling nog niet grondig bekeken maar het lijkt dat het in poule 1 moeilijk tot onmogelijk is om 12 punten te halen terwijl dat in poule 2 net weer wel kan.
Naar boven
Daluna
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 04, 2012 21:12    Onderwerp: Reageer met quote

Hurricane_Power schreef:
Daluna schreef:

Lijkt mij niet noodzakelijk. Ik heb de kleurverdeling nog niet grondig bekeken maar het lijkt dat het in poule 1 moeilijk tot onmogelijk is om 12 punten te halen terwijl dat in poule 2 net weer wel kan.

Aangezien je aan lijken niks hebt, ben ik maar ff aan het rekenen geslagen. En inderdaad als iemand in poule 2 12 punten haalt heeft die het tpr voordeel.
Maar dat verschil zal niet zo groot zijn als er iemand in poule 1 10 punten haalt
Naar boven
Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 05, 2012 18:47    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inderdaad wel grappig dat de laatste in poule 1 een hogere tpr heeft dan de eerste in poule 2. Laughing

Ik ben blij met mijn gigantische tpr, want ik denk dat zelfs 10 punten halen een uitdaging zal worden!
Naar boven
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Seychelles
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 14, 2012 11:55    Onderwerp: Reageer met quote

Korte analyse:

In poule 2 zal iemand gigantisch moeten stunten om het voor de hand liggende niet uit te laten komen: De-ik en TheTimmy gaan waarschijnlijk door, met 12 en 10 punten. De onderlinge match zal gaan uitmaken wie 12 punten haalt. TheTimmy heeft het roodvoordeel, maar heeft dat al eens eerder verspeeld en de-ik is een sterke geelspeler. We zullen zien dus Wink

Poule 1 kent vele favorieten. Hurricane, Pipo en Daluna zijn denk ik de voornaamste. Ik denk dat zij ook al hun roodpartijen zullen winnen. Dit leidt tot de logische conclusie dat Hurricane en Pipo de favorieten zijn. Maar een sterk spelende outsider kan roet in het eten gooien....
Pipo_papflesOffline
Belgium
BerichtGeplaatst: Vr Apr 06, 2012 0:25    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben een aantal spelen op tijd verloren, waaronder mijn rode partij tegen caesar007.

Dat is waarschijnlijk meteen de doodsteek, wat mijn kansen op de laatste 4 betreft.

Maar het laat wel meteen zien waarom ik er dit jaar niet toe ben gekomen om een analyse te maken voor de laatste 14.

Ik heb niet eens de tijd om mijn eigen zetten te doen, dus laat staan voor een analyse te schrijven. Laughing
Naar boven
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Seychelles
BerichtGeplaatst: Ma Jul 16, 2012 10:05    Onderwerp: Reageer met quote

en de finale is begonnen!
Berichten van afgelopen: