Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ugluk
BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2010 3:40    Onderwerp: simultaantje Reageer met quote

Mogelijk een idee voor later , ik speel een simultje tegen een paar vrijwilligers ,waarbij we de meest interessante varianten die besproken worden tijdens praatschaak op het bord gooien. ( rated, unrated en variant wordt per partij afgesproken tussen de spelers )

Ik zou het leuk vinden moesten er ook paar mensen tussen zitten met een jijbent rating boven de 2500 .
Na de partijen kunnen ze dan besproken worden op het forum met nadruk op de eerste zetten nadat een variatie gekozen werd en ook kunnen nog onbesproken alternatieven aangeroerd worden.
Want na een paar zetten zijn dat er toch sowieso een paar , zelfs de zogenaamd 'zwakkere ' methoden kunnen vermeldt worden zodat we kunnen achterhalen wat het verschil is en waarom bepaalde keuzes meer nadelen hebben dan andere. Niets belet ons er al mee te beginnen eens die spel fase achter de rug , de game hoeft niet gedaan te zijn.

Mvg
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2010 16:46    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe gaat dat, simultaan spelen op jijbent? We spelen toch allemaal heel veel partijen simultaan hier?
Naar boven
GroeneveldOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3352
Leeftijd: 57
Geslacht: Man
Solomon_islands
BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2010 21:53    Onderwerp: Reageer met quote

heet ook wel praat- Very Happy Razz schaak
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
ugluk
BerichtGeplaatst: Wo Okt 27, 2010 0:41    Onderwerp: Reageer met quote

ja dat bedoel ik ik speel gewoon een stel thema games maar omdat ze gelijktijdig beginnen en ik altijd zwart heb lijkt het op een simul
ooit een simul gespeeld vinnie? een echte dan om jou woorden te gebruiken
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Do Okt 28, 2010 16:59    Onderwerp: Reageer met quote

Met stratego wel, met schaken alleen toen ik heel klein was maar dan aan de kant van de velen Smile
Naar boven
DrProphet
BerichtGeplaatst: Do Nov 18, 2010 6:04    Onderwerp: Reageer met quote

Een paar spelers met een jijbent-rating boven de 2500?! Hehe dat wordt nog goed zoeken.
Naar boven
GroeneveldOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3352
Leeftijd: 57
Geslacht: Man
Solomon_islands
BerichtGeplaatst: Do Nov 18, 2010 12:11    Onderwerp: Reageer met quote

DrProphet schreef:
Een paar spelers met een jijbent-rating boven de 2500?! Hehe dat wordt nog goed zoeken.

2300 of 2400 spelers mogen natuurlijk ook meedoen

graag zelfs

Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
ugluk
BerichtGeplaatst: Do Nov 18, 2010 18:18    Onderwerp: Reageer met quote

Uiteraard zoals ik in mijn bericht schreef zou het leuk zijn als een paar van de x aantal simul aannemers een rating boven de 2500 ( of 2300) zouden hebben dat getal is niet zo vast ik bedoelde eigenlijk dat ook spelers met een hogere rating welkom zijn het is dus bedoeld als uitpuringsopdracht dus ik kan wel een paar nederlagen hebben
Naar boven
ugluk
BerichtGeplaatst: Di Dec 21, 2010 16:58    Onderwerp: Reageer met quote

hoi niet allemaal tegelijk aanmelden ! Very Happy
Naar boven
Yilan
BerichtGeplaatst: Wo Apr 27, 2011 16:42    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik hier nog eens in de buurt kom van een 2300 rating dan lijkt het me best leuk! (maar eerst nog maar eens de 2000 zien te halen Wink )
Naar boven
ugluk
BerichtGeplaatst: Za Mei 12, 2012 23:03    Onderwerp: Reageer met quote

Terug van weggeweest , ben echter nogal druk op dit moment maar tegen september heb ik waarschijnlijk meer tijd om er een ram op te geven.

Welke soort ram weet ik nog niet. Oefenpotjes altijd welkom ook spelers die de regels al kennen of zelfs diegene die al sterk spelen, ik kan ook best wel wat training gebruiken.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: