Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
FC.Cwali
BerichtGeplaatst: Di Mei 08, 2012 15:43    Onderwerp: afstand tot nestplaatsen Reageer met quote

Boven de tussenstand, rechts naast het bord, zie je hoeveel vakken verticaal (dus hoeveel rijen zeshoeken) nog niet in beeld zijn. Als daar bijvoorbeeld '8' staat, dan betekent dat dat er nog 7 rijen bijkomen voordat de 5 nestplaatsen (zonder tussenvakken) in beeld verschijnen.

(Zodra de laatste rij van 9 landschapvakken in beeld is, verschijnen de 5 nesten ook in beeld. Ook als er nog 4 vakken tussen de voorste vogel en de nesten liggen.)
Naar boven
mathvs
BerichtGeplaatst: Di Mei 08, 2012 18:01    Onderwerp: Reageer met quote

Is het een idee om de nog te verschijnen rijen gedekt in beeld te laten zijn? Dit lijkt me wat intuitiever dan wanneer je naar een getalletje moet kijken om te zien wat er bij komt. Een beetje zoals het verkennen bij Catan.
Naar boven
FC.Cwali
BerichtGeplaatst: Di Mei 08, 2012 19:46    Onderwerp: Reageer met quote

jawel, maar dan moet ik telkens scrollen op mijn scherm. Daarom is het zo. Van boven naar beneden werkt dan ook niet, meeste actie is voorin te zien.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: