Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
rorororo  Vip
Geregistreerd op: 6-11-2004 Totaal berichten: 365 Leeftijd: 54 Geslacht: Man |
|
Wanneer ik in dit...
http://www.jijbent.nl/safari/play.php?gamenumber=14424213
...spel b2-a3 speel en rood doet vervolgens c2-b2 dan kan ik met geel vervolgens helemaal niets meer zetten. In de spelregels heb ik over deze mogelijkheid niets gelezen. Wat gebeurt er dan?
Heb ik dan verloren?
Is het dan remise?
Is het spel dan voorbij en wordt de score geteld?
Sla ik gewoon een beurt over?
Of iets anders? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
Risky  Vip Geregistreerd op: 24-10-2004 Totaal berichten: 413 Woonplaats: Rotterdam Leeftijd: 32 Geslacht: Man |
|
Dan komt er een knopje om te passen (wat ook in je eerste zet mogelijk is). Het komt er dus op neer dat je dan een beurt overslaat. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
rorororo  Vip
Geregistreerd op: 6-11-2004 Totaal berichten: 365 Leeftijd: 54 Geslacht: Man |
|
Risky schreef: | Dan komt er een knopje om te passen (wat ook in je eerste zet mogelijk is). Het komt er dus op neer dat je dan een beurt overslaat. |
Dank je. Ik had het net gelezen bij een ander Safaritopic.
Zou anders wel handig zijn wanneer dit in de spelregels vermeld wordt. Dat is toch wel de aangewezen plek voor dit weetje.
Het lijkt me anders ook zo gek nog niet wanneer bij vastlopen de score van dat moment meteen de eindscore wordt. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
Geregistreerd op: 6-11-2003 Totaal berichten: 1311 Leeftijd: 58 Geslacht: Man |
|
In de spelregels staat "In latere zetten moet je bewegen, tenzij er geen vrije velden beschikbaar zijn" wat er dus op neer komt dat je moet passen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|