FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jimok
BerichtGeplaatst: Za Feb 04, 2012 1:28    Onderwerp: Reageer met quote

wolkewietje schreef:
bram schreef:
Corne: ik lees ook hetzelfde als vipbitch... maar misschien bedoelde je het anders??

Het is nu dus gewijzigd zowel in de spelregels als in de code. Aap en eekhoorn gaan rechtsom als ze geblokkeerd worden door een dier (ook al staat het dier op een bos).

Wellicht kijk ik er volkomen overheen, maar ik kan nergens vinden of bovengenoemde regel ook geldt daar waar krokodil en schildpad niet rechtdoor kunnen door een dier, dat daar staat.
Is een watertegel gewoon niet óók een grondtegel voor de waterdieren? M.a.w.: geldt hetzelfde niet voor de waterdieren?

het maakt toch geen verschil? in beide gevallen gaan ze rechtsom of het nou dier of water is...
Naar boven
VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 853
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Feb 04, 2012 3:51    Onderwerp: Reageer met quote

In het geval van water klopt dit. Het aangehaalde probleem in dit topic betrof het bos, als een dier een bos tegen komt zou het linksaf moeten gaan, bij een dier rechtsaf.
Dit vraagstukje kom je dus niet tegen bij water, de camera en de dieren zullen dan in ieder geval rechtsaf gaan als dat de eerste mogelijkheid zou zijn.
wolkewietje
BerichtGeplaatst: Za Feb 04, 2012 17:54    Onderwerp: Reageer met quote

Oké. Volgens mij snap ik het. Bos is linksaf, behalve als er een dier op staat. Water gaat altijd rechtsaf, of er nou wél of geen dier in zit. Toch?!? Confused Wink Bedankt. Very Happy
Naar boven
wolkewietje
BerichtGeplaatst: Zo Feb 05, 2012 1:59    Onderwerp: kan een camera in de weg staan? Reageer met quote

Is de plaats van de camera (los van WIENS) van belang bij het zetten van de volgende stap van de dieren?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5

Ga naar: