FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ryuu42
BerichtGeplaatst: Do Nov 12, 2009 10:13    Onderwerp: Reageer met quote

Vinnie schreef:
De maker van deze thread lijkt niet meer actief op jijbent, dan heeft het ws niet zoveel zin meer om hier om updates te vragen...

Ik speel niet meer op jijbent, maar ik krijg nog steeds notificaties van reacties hier dus ik update het dan meteen. Wink Dit weekend was ik weg dus had ik het niet direct gezien.
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Do Nov 12, 2009 11:14    Onderwerp: Reageer met quote

ryuu42 schreef:
Vinnie schreef:
De maker van deze thread lijkt niet meer actief op jijbent, dan heeft het ws niet zoveel zin meer om hier om updates te vragen...

Ik speel niet meer op jijbent, maar ik krijg nog steeds notificaties van reacties hier dus ik update het dan meteen. Wink Dit weekend was ik weg dus had ik het niet direct gezien.

In dat geval mag je mij als 3e kyu neerzetten, dat is denk ik realistischer dan 8e. Ik geloof trouwens dat go-herminator 4e dan geworden is.
Naar boven
ryuu42
BerichtGeplaatst: Do Nov 12, 2009 12:38    Onderwerp: Reageer met quote

Ge-update.
Naar boven
go-herminatorOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 238
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2010 15:42    Onderwerp: Reageer met quote

Updates:
Frederik - 4 dan
quincunx - 3 dan
SjoerdKuperus - 3 dan
thoravatahr - 2 dan
michiel2 - 3 dan
Plunder - 1 dan
Bekijk gebruikers profiel 
ryuu42
BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2010 17:10    Onderwerp: Reageer met quote

Ge-update. Iedereen wordt telkens maar sterker en sterker Smile .
Behoorlijke sprong van 1d naar 3d ook van Sjoerd en Michiel.
Naar boven
GoPeterGo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2011 11:08    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben 12e kyu
Naar boven
LeoNL

Leeftijd: 7
Geslacht: Man
Malawi
BerichtGeplaatst: Di Dec 27, 2011 20:39    Onderwerp: Reageer met quote

Het lijkt er op dat de lijst niet meer wordt bijgewerkt, maar voor de geďnteresseerden toch een berichtje.
Mijn rating op de EGD is 1576, wat natuurlijk veel te laag is Laughing , maar een rating op jijbent van 2125 (go) of 2063 (go 9x9) is weer een beetje aan de hoge kant. Ik zal mijn best doen om wat meer te verliezen op jijbent en wat meer te winnen op live-teornooien om de ratings dichter bij elkaar te brengen. Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
pombeestOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 368
Leeftijd: 48
Geslacht: Man
BerichtGeplaatst: Wo Jan 04, 2012 12:58    Onderwerp: Reageer met quote

Je suggereert dat die ratings overeen zouden moeten komen, dat is niet het geval. Een rating is bijvoorbeeld afhankelijk van de diverse instapratings. Op jijbent is dat altijd 1500, voor de EGF-rating is dat afhankelijk van de eerste opgegeven sterkte. Stel je nou ns voor dat we op jijbent niet met 1500, maar met 15000 startrating zouden werken, zou het plaatje toch behoorlijk veranderen, toch? Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 van 10

Ga naar: