Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jeffreyp
BerichtGeplaatst: Do Nov 11, 2010 18:56    Onderwerp: KV Reageer met quote

kan iemand mij vertellen of kamertje verhuur toernooien op 14 spelers komt? ik ben speciaal megavip geworden om veel KV toernooien te spelen maar het schiet echt niet op

dank
Naar boven
rekenwonder
BerichtGeplaatst: Do Nov 11, 2010 20:18    Onderwerp: Re: KV Reageer met quote

jeffreyp schreef:
kan iemand mij vertellen of kamertje verhuur toernooien op 14 spelers komt? ik ben speciaal megavip geworden om veel KV toernooien te spelen maar het schiet echt niet op

dank

In de laatste vijf weken zijn er drie toernooien gestart! Dat lijkt me toch aardig wat. Ik hoop dat kamertjeverhuur op 28 spelers blijft.
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9977
Leeftijd: 52
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Nov 11, 2010 20:19    Onderwerp: Reageer met quote

Laat even weten als die weer net gestart is, dan zet ik het dan op 14
jeffreyp
BerichtGeplaatst: Do Nov 11, 2010 20:21    Onderwerp: .. Reageer met quote

Dobbelspel begint een paar keer per dag een toernooi. En voor jou is het toch ook beter... Zijn er minder slechte spelers blijft het spannend. De betere spelers melden zich altijd snel aan
Naar boven
ApdG
BerichtGeplaatst: Do Nov 18, 2010 20:22    Onderwerp: Reageer met quote

bram schreef:

hij is gestart
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Nov 18, 2010 20:46    Onderwerp: Reageer met quote

ApdG schreef:
bram schreef:

hij is gestart

Gedaan.
jeffreyp
BerichtGeplaatst: Za Nov 20, 2010 19:27    Onderwerp: Reageer met quote

goed bezig Arno!!

thanks Bram

gr
Naar boven
hoogehoeven
BerichtGeplaatst: Wo Nov 30, 2011 19:55    Onderwerp: aantal inschrijvingen in een toernooi Reageer met quote

Ik speel graag toernooien pente maar het duurt erg lang voor er 28 deelnemers zijn.
Is het geen optie om voor dit soort toernooien welke langzaam vollopen om maar 14 deelnemers te nemen?
Even samengevoegd. Admin
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Nov 30, 2011 20:28    Onderwerp: Re: aantal inschrijvingen in een toernooi Reageer met quote

hoogehoeven schreef:
Ik speel graag toernooien pente maar het duurt erg lang voor er 28 deelnemers zijn.
Is het geen optie om voor dit soort toernooien welke langzaam vollopen om maar 14 deelnemers te nemen?
Even samengevoegd. Admin

het duurt ongeveer 11 dagen voor een toernooi vol is, dat vind ik nog wel meevallen.
hoogehoeven
BerichtGeplaatst: Vr Dec 02, 2011 20:50    Onderwerp: Reageer met quote

ik vind het best lang, bijna 2 weken. maar ik dank je voor de reactie en dat er naar gekeken is. Wink
Naar boven
hoeksmarp
BerichtGeplaatst: Vr Dec 02, 2011 23:40    Onderwerp: Re: aantal inschrijvingen in een toernooi Reageer met quote

bram schreef:

het duurt ongeveer 11 dagen voor een toernooi vol is, dat vind ik nog wel meevallen.

Wat is dan precies de eis? Bij KV werd er 3 keer per 5 weken een gestart voordat het terug ging naar 14 spelers, dat is (afgerond) ook iedere 11 dagen (wat mij betreft gaat KV weer terug naar 28 spelers Wink ).
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Dec 02, 2011 23:45    Onderwerp: Re: aantal inschrijvingen in een toernooi Reageer met quote

hoeksmarp schreef:
bram schreef:

Wat is dan precies de eis? Bij KV werd er 3 keer per 5 weken een gestart voordat het terug ging naar 14 spelers, dat is (afgerond) ook iedere 11 dagen (wat mij betreft gaat KV weer terug naar 28 spelers Wink ).

Er is geen specifieke eis.. Ik had voor mezelf een grens van rond 14 dagen totdat ie vol is in mijn hoofd. Dus deze zit op de grens.
hoeksmarp
BerichtGeplaatst: Za Dec 03, 2011 13:47    Onderwerp: Re: aantal inschrijvingen in een toernooi Reageer met quote

bram schreef:

Er is geen specifieke eis.. Ik had voor mezelf een grens van rond 14 dagen totdat ie vol is in mijn hoofd. Dus deze zit op de grens.

Niet om lullig te doen, maar KV zat dat dus ook? Ik vind het daarbij namelijk echt jammer dat het nog maar twee poules zijn.
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Dec 03, 2011 14:20    Onderwerp: Re: aantal inschrijvingen in een toernooi Reageer met quote

hoeksmarp schreef:
bram schreef:

Niet om lullig te doen, maar KV zat dat dus ook? Ik vind het daarbij namelijk echt jammer dat het nog maar twee poules zijn.

Volgens mij toen wel, als ik terug kijk zie ik namelijk dat er periodes zijn dat er meer dan 14 dagen tussen zit.
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: