FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wwwillyOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 181
Geslacht: Vrouw
BerichtGeplaatst: Do Jul 08, 2010 8:56    Onderwerp: Reageer met quote

Zettenlijst:
1. 6-4 1-6 2. 1-4 2-2
3. 3-5 6-6 4. 5-5 1-3
5. 1-6 5-1 6. 6-4 4-5
7. 6-5 2-4 8. 1-1 2-6
9. 2-4 2-1 10. 1-3 5-6
11. 2-1 4-4 12. 1-5 1-4
13. 6-6 5-3 14. 5-3 3-4
15. 5-5 4-1 16. 5-5 3-2
17. 5-5 2-4 18. 4-6 2-5
19. 3-2

Soms gebeurt het, maar om in eindspel van een kampioenschapsspel d6 en 3x d5 tegen te krijgen voelt toch heel vervelend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
kellemes
BerichtGeplaatst: Vr Jul 08, 2011 13:09    Onderwerp: Reageer met quote

wwwilly schreef:

Soms gebeurt het, maar om in eindspel van een kampioenschapsspel d6 en 3x d5 tegen te krijgen voelt toch heel vervelend.

Dat is ook zo, alleen vergeet je vaak al die dubbels die je hielpen zover te komen. Wink

Ik heb net zoveel plezier van dubbels als dat ik er last van heb, dat geld trouwens ook voor andere worpen, vaak zat heb ik de tegenstander volkomen in de tang en kan ik hem/haar van het bord vegen.. tenzij die 5-3 gooit, zul je zien dat ie het gooit. Sad
De mix van kans en taktiek maakt BackGammon tot het spel dat het is, wat mij betreft het leukste bordspel dat ik ken, zeker met gebruik van de verdubbelingssteen.
Naar boven
bobbyOnline
Vip
Vip
Totaal berichten: 119
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Ma Jul 11, 2011 21:44    Onderwerp: Reageer met quote

kan het nog gekker vier keer trictrac (2 1) achtwr elkaar!!!!!!!!
Naar boven
VipbitchOnline
Vip
Vip

Totaal berichten: 857
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Jul 11, 2011 23:32    Onderwerp: Reageer met quote

Ja wel hoor, 5x trictrac achter elkaar en er niks mee kunnen. Ooit zelf eens gehad, kan gebeuren Very Happy
mythekOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 122
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Jul 15, 2011 14:39    Onderwerp: Reageer met quote

Groeneveld schreef:
toch heb ik nog steeds het idee,dat de dobbelstenen beter gooien,
wanneer je een hoge rating hebt.
Ik zit rond de 1550,en gooi soms in 1/3 van mijn worpen 1,terwijl mijn tegenstanders of standster (rating vaak rond 1700)vaak wel om de beurt een 6 gooit,
het zal wel toeval zijn,maar het blijft opmerkelijk en irritant :x
is het ook normaal dat als iemand met rating 1680 van een rating 1584 zij er 67 punten bijkrijgt,en dat ik aan een winstpartij er maar 50 bijkrijg.....

mijn prestatie is toch beter.......

ik vind het een raar spelletje zo Rolling Eyes

Groeneveld

En ik heb zelf nog nooit gemerkt dat er 67 bijkomen................Zou wel lekker wezen, hoge rating, veel spellen....................en hoge winstscores Wink
Naar boven
kellemes
BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2011 9:05    Onderwerp: Reageer met quote

mythek schreef:
En ik heb zelf nog nooit gemerkt dat er 67 bijkomen................Zou wel lekker wezen, hoge rating, veel spellen....................en hoge winstscores Wink

Dan zou je zo voor de 40.000 kunnen gaan.. Wink

Ik let er meestal niet op maar 20/25 punten erbij of eraf is het hoogste dat ik mij kan herinneren..dacht ik. Maar dan moeten de ratings wel 300/400 punten uit elkaar liggen..
Naar boven
Hamo777Offline

Totaal berichten: 1
BerichtGeplaatst: Wo Nov 30, 2011 20:52    Onderwerp: te gek voor woorden Reageer met quote

zie spel 13828784

mijn tegenstander met zwart gooit 8 ( ACHT ) keer achter elkaar dubbel in de acht laatste worpen.
ik verlies de partij met 1 worp... Crying or Very sad
ongehoord en nog niet eerder gezien. Embarassed

en zwart gooit 12 ( TWAALF) maal in totaal 28 beurten een dubbel.

daar valt niet tegen op te spelen Laughing
Samengevoegd met al bestaand topic
Naar boven
casper
BerichtGeplaatst: Do Dec 01, 2011 5:22    Onderwerp: Reageer met quote

opvallend,

opeens dubbels en tric-trac's gooien als je er niet opnieuw in kan komen......
Naar boven
gilano
BerichtGeplaatst: Di Dec 13, 2011 15:46    Onderwerp: zeer veel dubbels..... Reageer met quote

het gaat om spel met nr.spel: 13929259

Twisted Evil is het normaal bij 13 beurten dat tegenstander 8 DUBBELS krijgt....... tsja zal wel weer random zijn zegt men bij de hogere hand hahahaha.... sure { ik heb het nog nooit meegemaakt bij mijn eigen....} Think maargoed als ik zo de reacties hier bekijk schijnt het wel vaker voor tekomen......en niet van de laatste tyd... jammer maar het eenmaal zo. Cool
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 84807
Leeftijd: 65
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Dec 13, 2011 15:59    Onderwerp: Re: zeer veel dubbels..... Reageer met quote

gilano schreef:
het gaat om spel met nr.spel: 13929259

Twisted Evil is het normaal bij 13 beurten dat tegenstander 8 DUBBELS krijgt....... tsja zal wel weer random zijn zegt men bij de hogere hand hahahaha.... sure { ik heb het nog nooit meegemaakt bij mijn eigen....} Think maargoed als ik zo de reacties hier bekijk schijnt het wel vaker voor tekomen......en niet van de laatste tyd... jammer maar het eenmaal zo. Cool

Maar even samengevoegd. Is niet nodig om een nieuw topic aan te maken als er al een bestaat. M.
gilano
BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2012 12:12    Onderwerp: dubbelsssssss Reageer met quote

lol en weer 1, 13 zetten nu maar 5 dubbels en 5 exacte gooien voor de tegenstander, ik mocht zeggen enb schrijven 2x zetten de openingsgooi en 1 maal toen ik eraf lag..... lol.... what a joke spel 14098407 Cool angry
Naar boven
HoofdpijnOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 1321
Leeftijd: 58
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2012 15:21    Onderwerp: Re: dubbelsssssss Reageer met quote

gilano schreef:
lol en weer 1, 13 zetten nu maar 5 dubbels en 5 exacte gooien voor de tegenstander, ik mocht zeggen enb schrijven 2x zetten de openingsgooi en 1 maal toen ik eraf lag..... lol.... what a joke spel 14098407 Cool angry

Niet vergeten de spelen waarbij jij veel geluk hebt ook even te melden Laughing

Btw je mocht 3 keer zetten, opde 1e en 4e zet, en toen je opgaf Wink

Laatst aangepast door Hoofdpijn op Za Jan 14, 2012 15:29, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
WishmasterOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 2258
Leeftijd: 44
Ireland
BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2012 15:26    Onderwerp: Reageer met quote

Bram heeft wel eens gezegd dat als je twijfelt aan de eerlijkheid van hoe het gebeurt dat je gerust bij hem langs mag komen en de code mag bekijken en eventuele voorstellen kan doen om het eerlijker te maken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail MSN Messenger 

JesBoZoOffline

Totaal berichten: 43
Leeftijd: 48
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Jan 14, 2012 15:28    Onderwerp: Reageer met quote

dit staat er op het forum bij YourTurnMyTurn nou gaat het over de formule van Stacko maar is natuurlijk ook bij dit soort spellen toepasbaar

Quote Bram: yes... we have a secret formula based on your rating and if you are vip or not and number of turns per day determining if you get bad numbers.
----http://forum.yourturnmyturn.com/viewtopic.php?t=905----

Iedere keer als ik nou echt pech heb met de dobbelstenen moet ik aan deze "formule" denken rofl
Naar boven
gilano
BerichtGeplaatst: Di Jan 17, 2012 19:18    Onderwerp: Re: dubbelsssssss Reageer met quote

Hoofdpijn schreef:
gilano schreef:

Niet vergeten de spelen waarbij jij veel geluk hebt ook even te melden Laughing

Btw je mocht 3 keer zetten, opde 1e en 4e zet, en toen je opgaf Wink

wanneer ben jij admin hier......
maarruhhh ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik 8 dubbels in 1 party krijg en zeker 8 bij 13 zetten....

en nu net weer een party die ik normaal vet zou winnen krijgt mijn tegenstander 3 dubbels op rij{ 6-6,5-5,6-6 hahahaha sure}
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 8 van 11

Ga naar: