Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
grazy242000Offline
Totaal berichten: 402
Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Australia
BerichtGeplaatst: Di Sep 27, 2011 10:13    Onderwerp: score onder het speelveld Reageer met quote

ik speel al een geruime tijd dit spel en vind het een leuk spel,maar misschien dat het al eerder te spraken is gekomen maar kon het niet vinden.de score's van de eerste ronde staat onder het bord dat betekent dus dat je tegenstander kan zien hoeeel je gescoord heb.daar is niks mis mee op zich maar is het niet leuker om de score's niet te vermelden.dan zou diegene die dus de eerste ronde gewonnen heb ook gaan strijden om een volle toren omdat die dus niet weet wat voor minimale score hij moet halen en zo kan het dus wezen dat hij bepaalde risico's gaat nemen en zo de andere misschienze toren eerder vol heb en dus dan ook kan winnen.ofzijn jullie het hier niet mee eens lijkt mij dat de tweede ronde dus spannender wordt.of zie ik wat over het hoo waardoor dit juist niet mogelijk is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
finchyOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 270
Leeftijd: 33
Geslacht: Man
Seychelles
BerichtGeplaatst: Di Sep 27, 2011 10:39    Onderwerp: Reageer met quote

Dat hoeft natuurlijk niet. Je zou in de tweede ronde ook op een toren van 9 hoog kunnen spelen en hopen dat dat genoeg is (je hebt dan in ieder geval een gelijkspel).

Je kan ook nog proberen info te halen uit hoe je tegenstander de eerste ronde heeft gespeeld, als de bovenste 3 goed liggen had hij maximaal 30 punten. Ik weet niet of dat een dimensie is die je toe wil voegen; het lijkt me sowieso jammer voor de niet-vips die geen spelnotitie kunnen maken Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: