Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
chrischaos
BerichtGeplaatst: Za Aug 06, 2011 23:46    Onderwerp: Schaakklok Reageer met quote

Hallo!
Ik ben nieuw hier, althans, ik heb me al lang geleden aangemeld, maar nooit echt tijd gehad om uit te vinden hoe het hier werkt. Wat ik me nu meteen afvraag is, hoe werkt de schaakklok? Ik zie alleen maar dat je ergens kan instellen hoe veel dagen je per zet wil hebben. Kan je ook ergens instellen dat je bijvoorbeeld twee uur per potje, of een 10 minuten ofzo wilt?
Naar boven
puf_jrOffline
Totaal berichten: 16
Geslacht: Man
BerichtGeplaatst: Zo Aug 07, 2011 0:52    Onderwerp: Schaakklok Reageer met quote

Jijbent.nl kent alleen de "bedenktijd per beurt". Er is dus niet zoiets als 'n schaakklok voor het spel als geheel. Als je de bedenktijd op 3 dagen laat staan, heeft je tegenstander dus na elke zet van jou 3 dagen om zijn zet te doen. En jij hebt dan weer drie dagen voor jouw volgende zet. Op die manier kan 'n spelletje natuurlijk vrij lang duren, maar het voordeel is dat je niet tegelijkertijd op internet hoeft te zijn.

Mocht je dat allemaal wat te lang vinden duren, kijk dan 'ns op bordspel.nl. Daar kun je veel soortgelijke spellen als hier op jijbent, maar dan speel je wel tegen spelers die ook online zijn. Het is nog altijd geen garantie voor 'n snel potje, maar de kans is wel 'n stuk groter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: