FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rvisserOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 666
Geslacht: Man
Atjeh
BerichtGeplaatst: Za Jul 16, 2011 0:07    Onderwerp: Kampioenschap subulata 2010 Reageer met quote

Realsnake heeft zojuist het kampioenschap subulata 2010 gewonnen. Realsnake, gefeliciteerd. Wink
In de finale speelden we 8-8 gelijk. Een tijdje voor het einde zag het er naar uit dat ik 4 spellen zou winnen. Maar waar moest het negende punt vandaan komen? In maar een van de andere 4 spellen had ik een kans. Helaas verloor ik dat spel net.
Over het algemeen speelde ik beter dan drie jaar geleden. Toen won realsnake de finale met 12-4. Dus het gaat vooruit. Wel moet ik nog wat meer uitkijken voor te snel zetten. Dus meer de tijd nemen voor een zet, zeker als de stelling wat onoverzichtelijk is.
Het volgende kampioenschap is veel sterker bezet. Ook Oester en JohnRoss doen dan mee. Dat kan leuk worden. Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 31
Gelderland
BerichtGeplaatst: Wo Jul 20, 2011 18:24    Onderwerp: Reageer met quote

Gefeliciteerd Snake met de gouden plak!

Gefeliciteerd Rvisser met de Zilveren plak en je verbeterde spel! Wel zuur om op tpr de finale te verliezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
rvisserOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 666
Atjeh
BerichtGeplaatst: Wo Jul 20, 2011 23:17    Onderwerp: Kampioenschap subulata 2010 Reageer met quote

Dank je. Ach, ik heb dit kampioenschap toch al twee keer gewonnen. Dan maakt het niet zo heel veel meer uit. En ik had vooraf al rekening gehouden met een nederlaag. Dat was de vorige twee keren (toen ik won) niet zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: