Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3994
Leeftijd: 37
Geslacht: Man
Seychelles
BerichtGeplaatst: Vr Feb 05, 2010 11:42    Onderwerp: Reageer met quote

Tycho73 schreef:
we worden op onze wenken bediend en met 'wij' bedoel ik de mindere goiden Cool Kan spannend worden, winst met rood is bij ons niet zo vanzelfsprekend Laughing

zeker omdat een van de spelers die ik heb opgesteld ineens alles door zijn tijd heeft laten gaan, dit spel is niet door zijn tijd, maar ik verwacht dat jullie snel 2-0 voor staan
Tycho73Offline
Totaal berichten: 216
Leeftijd: 46
BerichtGeplaatst: Vr Feb 05, 2010 14:45    Onderwerp: Reageer met quote

AnneVeltman schreef:

Bij AT hebben we nu toch ook een mooie match toch? Alleen presteert madness nog niet helemaal top tot dusver.

hoe bedoel je, we staan nog gelijk geloof ik Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Tycho73Offline
Totaal berichten: 216
Leeftijd: 46
BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 17:50    Onderwerp: Reageer met quote

inmiddels 4-0 voor ons, de twee eerste 'echte' punten. Jammer inderdaad van die time out Confused
Naar boven
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 20:09    Onderwerp: Reageer met quote

Tycho73 schreef:
inmiddels 4-0 voor ons, de twee eerste 'echte' punten. Jammer inderdaad van die time out Confused

Aan de spelletjes te zien gok ik op een eindstand van 8-4 (met 8 voor Madness). Rolling Eyes
Naar boven
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Seychelles
BerichtGeplaatst: Ma Nov 22, 2010 12:35    Onderwerp: Reageer met quote

De spannende teamstrijd is ineens wel erg gekeerd

1. SamenSterk 2085 (243-27-22)
2. madness 2018 (788-38-2Cool
3. TheWanderers 1723 (88-24-36)
Pipo_papflesOffline
Totaal berichten: 343
Leeftijd: 32
Belgium
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 0:41    Onderwerp: Reageer met quote

En we gaan nog zakken... Smile

Onze kern aan 4 op een rij spelers word steeds groter. Al de teams zullen wel merken dat er zo ongeveer altijd wel een spel 4 op een rij van madness in de wachtkamer staat. Dit is ook echt nodig in ons team om iedereen aan bod te laten komen.

Wij spelen dus wel eens gelijk tegen bijvoorbeeld teamwork ( rating rond de 1200) en teamvoorteams heeft ons zelf al eens verslaan met 10-2.

Je kan je voorstellen hoe veel rating zoiets kost.

We kunnen die enkel terugwinnen tegen samensterk, maar als je 4 keer op rij een rechtstreekse confrontatie verliest kom je niet veel terug natuurlijk. Laughing

Maar we komen er weer bovenop! Dat doet madness altijd. Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Seychelles
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 13:44    Onderwerp: Reageer met quote

onze smalle basis aan 4R blijkt dus ineens een voordeel ipv een nadeel te zijn, grappig. Het is inderdaad waar dat voor onze beide teams de onderlinge strijd de beste mogelijkheid is om te stijgen, en die is de afgelopen maanden, mede door gelukkige opstellingen flink in ons voordeel uitgevallen. Dat zal de komende tijd inderdaad gemakkelijk andersom uit kunnen vallen.
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Seychelles
BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2011 19:36    Onderwerp: Reageer met quote

En SamenSterk schrijf 4R geschiedenis:

torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2011 20:58    Onderwerp: Reageer met quote

TheTimmy schreef:

Ik heb begrepen dat hier een reden voor was. Je schijnt afspraken te hebben geschonden die je gemaakt hebt met Pipo. We willen altijd graag een uitdaging aannemen, maar willen ook graag eens tegen een ander team spelen.
Naar boven
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Seychelles
BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2011 21:13    Onderwerp: Reageer met quote

torenwachter schreef:
TheTimmy schreef:

Ik heb begrepen dat hier een reden voor was. Je schijnt afspraken te hebben geschonden die je gemaakt hebt met Pipo. We willen altijd graag een uitdaging aannemen, maar willen ook graag eens tegen een ander team spelen.

Ik heb met pipo afgesproken om er maar 3 tegelijk te spelen Wink Naar de letter heb ik dit geschonden, maar naar de geest valt dit erg mee.

4R: waren nog 3 spellen bezig, 1tje was met een b-opstelling en telt in mijn ogen niet mee. Van de overige 2 waren beiden al 4 partijen klaar, vandaar 2 nieuwe.

4T: 3 bezig, waarvan 1 nog 1 partij bezig en 1 nog 2 partijen bezig, vandaar 2 nieuwe.

Dit is alles, om dat nu geschonden te noemen...
Pipo_papflesOffline
Totaal berichten: 343
Leeftijd: 32
Belgium
BerichtGeplaatst: Ma Apr 25, 2011 22:02    Onderwerp: Reageer met quote

TheTimmy schreef:
torenwachter schreef:
TheTimmy schreef:

Ik heb met pipo afgesproken om er maar 3 tegelijk te spelen Wink Naar de letter heb ik dit geschonden, maar naar de geest valt dit erg mee.

4R: waren nog 3 spellen bezig, 1tje was met een b-opstelling en telt in mijn ogen niet mee. Van de overige 2 waren beiden al 4 partijen klaar, vandaar 2 nieuwe.

4T: 3 bezig, waarvan 1 nog 1 partij bezig en 1 nog 2 partijen bezig, vandaar 2 nieuwe.

Dit is alles, om dat nu geschonden te noemen...

Hoewel het natuurlijk wel heel duidelijk is dat, dat tekstje naast de spelen in de wachtkamer, naar samensterk is gericht, hoef je het niet als een aanval of iets dergelijks op te vatten hoor.

Uiteindelijk is het zo dat als iemand een spel in de wachtkamer zet,dat elk ander team het volste recht heeft om dat spel eruit te halen.

Omdat we als twee topteams in 4r meestal onze beste spelers tegen elkaar willen opstellen, komen dus ook steeds diezelfde spelers aan bod. Vandaar dat ik toen die afspraak met timmy heb gemaakt om maximum 3 spelen tegelijkertijd te spelen. ( 3 voor tetris en 3 voor 4r)

Uiteraard tellen de b-opstellingen niet. Zoals ik al zei ben ik bereid zoveel b-opstellingen op te stellen als je wil.

Ik begrijp je redenatie wel, dat die 2 spelen zo goed als gespeeld zijn en ik ben ook niet kwaad ofzo omdat we er nu extra hebben lopen, maar ik had misschien toch wel liever gehad dat je het eerst even had gevraagd.

Tenslotte was de afspraak maximum 3 tegelijk. En nu lopen er 4 bij 4r

En 4 bij tetris ( + 1 die nog wachtende is op een opstelling, dus dat worden er spoedig 5)

Ik ben misschien niet de meeste vlotte speler, maar ik heb op dit moment 7 teamspelen (spoedig 8 ) 4r of tetris tegen samensterk lopen.
Dat terwijl ik maar 10 spelen wil gebruiken.

De meeste van onze andere 4r toppers hebben ook een beperkt aantal op te stellen teamspelen en zijn all-round spelers en dus zeer multi-inzetbaar.

Dat zinnetje achter de spelen in de wachtkamer is dus geen berisping, maar gewoon een manier om te zeggen: We hebben nu even geen spelers beschikbaar om tegen een topopstelling van samensterk te spelen, maar we hebben nog zoveel subtoppers dus willen natuurlijk wel nog tegen andere teams spelen. ( of een b- opstelling van samensterk)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Seychelles
BerichtGeplaatst: Di Apr 26, 2011 8:37    Onderwerp: Reageer met quote

Ah, ik had niet gezien dat die lopende spellen vooral bij 1 speler zaten, mijn excuses. En ook zonder dat zinnetje in de wachtkamer zou ik ze er niet meer hebben uitgehaald Wink we hebben er inderdaad wel weer even genoeg lopen.
buffalo147
BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2011 3:48    Onderwerp: Reageer met quote

Maar niet getreurd, partijen tussen samensterk en madness zijn altijd op het scherpst van de snee. Ik daag jullie wel regelmatig eens uit voor rummy, holomino of en garde. Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: