FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lieze
BerichtGeplaatst: Do Nov 15, 2007 13:15    Onderwerp: vraag Reageer met quote

Het is toch niet mogelijk dat een tegenstander die laatst gezet heeft in een tornooi op vrijdagavond 9 november nu nog 4 dagen heeft?
Tijd moet toch al verstreken zijn?
Naar boven
Doomdark
BerichtGeplaatst: Do Nov 15, 2007 13:17    Onderwerp: Re: vraag Reageer met quote

lieze schreef:
Het is toch niet mogelijk dat een tegenstander die laatst gezet heeft in een toernooi op vrijdagavond 9 november nu nog 4 dagen heeft?
Tijd moet toch al verstreken zijn?

De servers zijn gisteren verhuist waardoor er niet gezet kon worden. Er zijn toen extra bedenkdagen toegekend, ik denk dat het verklaart.
Naar boven
ollie538
BerichtGeplaatst: Vr Nov 16, 2007 10:28    Onderwerp: dobbelen Reageer met quote

wie kan mij helpen , met dobbelspelen kan ik geen zet doen dan springt hij steeds op dat ik niet sta ingelogt op de onderste helft lukt dat soms wel , wie helpt mij , want zo verlies ik heel wat spelen , zelfs een kwart finale
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9891
Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Nov 16, 2007 11:05    Onderwerp: Re: dobbelen Reageer met quote

ollie538 schreef:
wie kan mij helpen , met dobbelspelen kan ik geen zet doen dan springt hij steeds op dat ik niet sta ingelogt op de onderste helft lukt dat soms wel , wie helpt mij , want zo verlies ik heel wat spelen , zelfs een kwart finale

even je cache en je cookies verwijderen.
MarianneOnline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 86261
Leeftijd: 66
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Nov 16, 2007 11:06    Onderwerp: Re: dobbelen Reageer met quote

ollie538 schreef:

Misschien kun je eerst antwoord geven op de vragen die je gesteld zijn, op al die andere plaatsen waar je dit bericht al geplaatst hebt. Heb je inmiddels die cookies en tijd, internet bestanden al verwijderd?
Via de mail.
http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?p=294429#294429
http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?t=11462
http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?p=294263&highlight=ingelogt#294263
Puddy
BerichtGeplaatst: Di Nov 27, 2007 17:07    Onderwerp: geen punten in ratinglijst Reageer met quote

Hallo Marianne,

Ik heb in 2 teamspelen dobbel gewonnen maar deze punten zijn niet bijgeschreven in mijn rating.
Het gaat om spel 6139087 en 6156500.
Het valt me op dat er ook bij andere teamspelen (dus geen dobbel) geen punten zijn bijgeschreven.
Hierover heb ik afgelopen vrijdag Bram gemaild maar heb nog steeds geen antwoord gekregen...
Ik blijf in mijn team op 66% hangen maar heb al meerdere spelletjes gewonnen...

Graag je hulp en alvast bedankt!
Naar boven
MarianneOnline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 86261
Leeftijd: 66
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Nov 27, 2007 17:28    Onderwerp: Re: geen punten in ratinglijst Reageer met quote

Puddy schreef:
Hallo Marianne,

Ik heb in 2 teamspelen dobbel gewonnen maar deze punten zijn niet bijgeschreven in mijn rating.
Het gaat om spel 6139087 en 6156500.
Het valt me op dat er ook bij andere teamspelen (dus geen dobbel) geen punten zijn bijgeschreven.
Hierover heb ik afgelopen vrijdag Bram gemaild maar heb nog steeds geen antwoord gekregen...
Ik blijf in mijn team op 66% hangen maar heb al meerdere spelletjes gewonnen...

Graag je hulp en alvast bedankt!

Ik zie in je historie dat er ratingpunten bijgeschreven zijn. Ook je teampunten zijn bijgeschreven. Dus dat is goed gegaan.
Bij je gemiddelde teamrating staat: 49 spel(len) gespeeld voor het team (winstscore 66%).

Misschien heb je andere spellen verloren.
herrieboy
BerichtGeplaatst: Do Feb 10, 2011 16:50    Onderwerp: nieuwe vraag Reageer met quote

Hoe kan het dat 4 - 4 - 4 - 4 - 4 niet gezien wordt als 2 en 3 dezelfde? Ik heb toch in principe 2 dezelfde (4 - 4) en 3 dezelfde (4 - 4 - 4)? Is dit officieel ook een regel of niet?
Naar boven
HaagseDammerOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 757
Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Do Feb 10, 2011 17:53    Onderwerp: Re: nieuwe vraag Reageer met quote

herrieboy schreef:
Hoe kan het dat 4 - 4 - 4 - 4 - 4 niet gezien wordt als 2 en 3 dezelfde? Ik heb toch in principe 2 dezelfde (4 - 4) en 3 dezelfde (4 - 4 - 4)? Is dit officieel ook een regel of niet?

Uit http://www.jijbent.nl/spelregels/dobbelspel.php

Mogelijke scores
# In de bovenste helft van het scoreformulier, leg je de waardes vast van het aantal keer dat je een dobbelsteen hebt, maal de waarde van die dobbelsteen. Dus als je b.v. 3 zessen hebt, dan kun je een score van 18 invullen in 1 van jouw 3 kolommen of als je 4 keer een 1 hebt, dan scoor je 4 op de regel waar 'Enen' staat. Als je eenmaal ergens hebt gescoord, kun je daar niet opnieuw een score invullen. In de onder helft scoor je bij bepaalde combinaties: Drie dezelfde: hier scoor je de totaalwaarde van je dobbelstenen, mits je minstens 3 dezelfde dobbelstenen hebt.
# Vier dezelfde: hier scoor je de totaalwaarde van je dobbelstenen, mits je minstens 4 dezelfde dobbelstenen hebt.
# 3+2 dezelfde: hier scoor je 25 als je en 3 dezelfde hebt en 2 dezelfde hebt (van een andere waarde).
# Kleine straat: hier scoor je 30 als je minstens 4 opeenvolgende dobbelstenen hebt (b.v. 1, 2, 3 en 4).
# Grote straat: hier scoor je 40 als je 5 opeenvolgende dobbelstenen hebt (b.v. 1, 2, 3, 4 en 5).
# Vijf dezelfde: hier scoor je 50 als je 5 dezelfde hebt.
# Kans: hier mag je altijd je dobbelstenen scoren, je krijgt dan de totaalwaarde van je dobbelstenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: