FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rvisserOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 666
Geslacht: Man
Atjeh
BerichtGeplaatst: Di Aug 24, 2010 0:27    Onderwerp: Kampioenschap subulata 2009 Reageer met quote

Het kampioenschap subulata 2009 is beslist. VirtualChamp ging met 4 spellen door zijn tijd heen. Het is altijd jammer als het zo af loopt.
Anders zou ik de finale ook hebben gewonnen, maar met minder punten verschil. Bij 1 van deze 4 spellen stond ik een stuk achter, bij 1 spel stond het gelijk, en bij 2 spellen stond ik in stukken voor.
Bij de twee spellen die nu nog lopen sta ik in stukken voor.
Ik speelde niet slecht, maar heb wel eens beter gespeeld. Bij twee van de spellen gaf ik nogal dom een stuk weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
TheTimmyOffline

Totaal berichten: 3985
Leeftijd: 35
Seychelles
BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2010 17:53    Onderwerp: Reageer met quote

toch gefeliciteerd Wink
VirtualChampOnline

Totaal berichten: 10
Leeftijd: 28
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Aug 27, 2010 0:00    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inderdaad wat jammer dat het zo is gegaan, maar gelukkig was het op dat moment toch al wel duidelijk wie dit kampioenschap ging winnen.

Dat ik überhaupt de finale heb gehaald was al ver boven mijn verwachtingen. Je speelde veel beter, en hebt dan ook terecht gewonnen.
feli
Naar boven
costa123Offline
Totaal berichten: 452
Leeftijd: 46
Noordbrabant
BerichtGeplaatst: Vr Aug 27, 2010 16:44    Onderwerp: Reageer met quote

rvisser feli. goed gespeeld
Naar boven
rvisserOffline
Vip
Vip

Atjeh
BerichtGeplaatst: Za Aug 28, 2010 21:03    Onderwerp: Kampioenschap subulata 2009 Reageer met quote

Allemaal bedankt voor de felicitaties.
Inmiddels is de finale helemaal afgelopen. De laatste twee spellen heb ik ook gewonnen.
VirtualChamp had ik eerlijk gezegd niet verwacht als finalist. Maar het is hem toch gelukt in de halve finale van Risky te winnen. Risky is een goeie speler. Dus wie weet zien we VirtualChamp volgend jaar weer bij de laatste vier. Of krijgen we dan weer andere verrassingen? Met subulata komen er nogal eens verrassende mensen bij de laatste vier.
Naar boven
Edje_Kadetje
BerichtGeplaatst: Zo Aug 29, 2010 2:46    Onderwerp: Reageer met quote

Dat komt doordat het een geluksspel is.
Naar boven
erikM1983Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 294
Leeftijd: 35
Greece
BerichtGeplaatst: Zo Aug 29, 2010 23:04    Onderwerp: Reageer met quote

Edje_Kadetje schreef:
Dat komt doordat het een geluksspel is.

Subulata is absoluut geen geluksspel!

Rvisser, gefeliciteerd met je kampioenschap!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
rvisserOffline
Vip
Vip

Atjeh
BerichtGeplaatst: Ma Aug 30, 2010 19:16    Onderwerp: Kampioenschap subulata 2009 Reageer met quote

Dank je.
Nee, subulata is zeker geen geluksspel. Met het bord speelt geluk zeker een grote rol, maar met het spel zelf helemaal niet.
Als veel spelers qua sterkste niet zo veel verschillen (ratings 1800-2000), zoals bij de laatste 14 van het kampioenschap, zou het kunnen dat sommige mensen de laatste 14 halen omdat ze de beste borden hadden. Dat zou verklaren dat we af en toe andere mensen bij de laatste 14 zien. Dat geldt trouwens niet voor VirtualChamp. Die heeft met zijn halve finale wel laten zien dat hij bij de laatste 4 hoorde.
Naar boven
jimok
BerichtGeplaatst: Di Aug 31, 2010 0:07    Onderwerp: Re: Kampioenschap subulata 2009 Reageer met quote

rvisser schreef:
Dank je.
Nee, subulata is zeker geen geluksspel. Met het bord speelt geluk zeker een grote rol, maar met het spel zelf helemaal niet.
Als veel spelers qua sterkste niet zo veel verschillen (ratings 1800-2000), zoals bij de laatste 14 van het kampioenschap, zou het kunnen dat sommige mensen de laatste 14 halen omdat ze de beste borden hadden. Dat zou verklaren dat we af en toe andere mensen bij de laatste 14 zien. Dat geldt trouwens niet voor VirtualChamp. Die heeft met zijn halve finale wel laten zien dat hij bij de laatste 4 hoorde.

het bord krijg je toch al te zien voor je de stukken plaats, is er dan nog van geluk te spreken dan?
Naar boven
rvisserOffline
Vip
Vip

Atjeh
BerichtGeplaatst: Di Aug 31, 2010 19:38    Onderwerp: Kampioenschap subulata 2009 Reageer met quote

Je kunt er niks aan doen of je het bord mee hebt of niet. Je moet er maar net wat geluk (of pech) mee hebben.
De borden bij subulata zijn iedere keer anders. De ene keer heb je veel meer veilige velden voor je hoge stukken dan de andere keer. En je beginvak is de ene keer veel gemakkelijker te verdedigen dan de andere keer.
Naar boven
RiskyOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 412
Leeftijd: 31
BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2010 13:06    Onderwerp: Reageer met quote

Proficiat rvisser. Goede timing ook met de start van het nieuwe kampioenschap. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, op naar de finale!
Naar boven
rvisserOffline
Vip
Vip

Atjeh
BerichtGeplaatst: Vr Sep 03, 2010 23:14    Onderwerp: Kampioenschap subulata 2009 Reageer met quote

Dank je.
Ja, het is leuk dat we weer met een nieuw kampioenschap subulata zijn begonnen. We zullen zien wat voor verrassingen er dan weer zullen zijn.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: