Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Marleen112  Vip Geregistreerd op: 27-8-2009 Totaal berichten: 204 Geslacht: Onbekend |
|
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, [no address given] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
HaagseDammer  Supervip
Geregistreerd op: 26-5-2003 Totaal berichten: 757 Woonplaats: Den Haag Leeftijd: 45 Geslacht: Man |
|
Hier geen problemen met Dobbelspel.
Heb je je cache geleegd of met een andere browser geprobeerd? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marleen112  Vip Geregistreerd op: 27-8-2009 Totaal berichten: 204 Geslacht: Onbekend |
|
ja  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
HaagseDammer  Supervip
Geregistreerd op: 26-5-2003 Totaal berichten: 757 Woonplaats: Den Haag Leeftijd: 45 Geslacht: Man |
|
Wat staat er in de server log? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
dat is wel een hele moeilijke vraag
waar kan ik dat vinden |
|
Naar boven |
|
 |
 |
HaagseDammer  Supervip
|
Waar die server log staat weet ik ook niet...
Ik denk dat je 'm kan vinden door in je Verkenner te zoeken naar een .log-file, de meest recente zou je dan moeten hebben, lijkt mij.
En misschien moet je hier even kijken:
http://forum.dutchjoomla.org/showthread.php?t=57412 |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9889 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 50 Geslacht: Man |
|
Die server log kun je niet vinden, dat gaat natuurlijk over onze server.
Je moet idd even je tijdelijke bestanden weggooien en opnieuw proberen en als dat niet werkt, je cookies weggooien en opnieuw proberen. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
HaagseDammer  Supervip
|
bram schreef: | Die server log kun je niet vinden, dat gaat natuurlijk over onze server. |
Over welk bestand gaat het dan in de link die ik eerder noemde? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
ik denk dat tie kuren had de laptop.
hij doet het nu dus wel  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|