FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fuujiwara
BerichtGeplaatst: Zo Sep 06, 2009 15:28    Onderwerp: Op zoek naar spelers en go bord Reageer met quote

Beste Go-spelers,

Ik ben een beginner in Go en speel meestal online, op de KGS heb ik een rang van 21 Kyu. Ik zou graag tegen spelers in het echt willen spelen die sterker zijn. IK ben kortom op zoek naar spelers in de buurt van Sittard en Maastricht.

Ook ben ik op zoek naar een tweedehands go-set. is er iemand die eentje kwijt wil?
Naar boven
go-herminatorOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 238
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Ma Sep 14, 2009 13:58    Onderwerp: Reageer met quote

De dichtstbijzijnde actieve club in die regio is denk ik Heerlen, zie http://www.gobond.nl/~heerlen/

Wat materiaal betreft, de Nederlandse gobond biedt een starters pakket aan, op http://www.gobond.nl/Informatie/StartersPakket.php, maar als je de regels al kent en al op KGS speelt is dat misschien niet heel nuttig meer. Beste is denk ik om even contact op te nemen met de club Heerlen, die kunnen je vast verder helpen, veel clubs hebben nog wel eens oud materiaal liggen wat ze goedkoop van de hand kunnen doen.

Succes!
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: