FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
schilletje
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 21, 2007 20:22    Onderwerp: vakantie? Reageer met quote

ik heb nog maar 8 vakantiedagen en ga 3 weken met vakantie!Nu speel ik een kwartfinale dobbelspel waarbij mijn tegenspeler 1 zet per dag doet dat schiet dus niet op! als ik nu eerst de 6 dagen wachttijd neem daarna mijn achtvakantiedagen inzet moet ik daarna dan gelijk zetten of krijg ik dan nog 6 wachtdagen?
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9881
Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 21, 2007 20:44    Onderwerp: Reageer met quote

Je moet daarna gelijk zetten.

Vragen over vakantie kun je het beste doen via het contacformulier.
rolan001
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 21, 2007 21:00    Onderwerp: Reageer met quote

mag je ook vakantie aanvragen als je 30 dagen al op zijn voor 30 juni ?? want , waarschijnlijk ben ik straks in augustus 2 weken weg(wk taipei) , maar in april en mei gaat ik ook weg, maar heb nog 10 dagen ofzo, moet ik dat via het contactformulier doen ?
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 21, 2007 21:10    Onderwerp: Reageer met quote

rolan001 schreef:
mag je ook vakantie aanvragen als je 30 dagen al op zijn voor 30 juni ?? want , waarschijnlijk ben ik straks in augustus 2 weken weg(wk taipei) , maar in april en mei gaat ik ook weg, maar heb nog 10 dagen ofzo, moet ik dat via het contactformulier doen ?

ik snap je vraag niet.
1234567890mike
BerichtGeplaatst: Wo Jun 17, 2009 10:59    Onderwerp: vakantie Reageer met quote

vragen stellen via het contact formulier heeft mij niks opgeleverd,ik zit nu nog op een vraag die ik in mei gesteld heb te wachten. inmiddels hoeft dat niet meer want ik ben weer terug maar toch een beetje teleurstellend.
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Jun 17, 2009 11:14    Onderwerp: Re: vakantie Reageer met quote

1234567890mike schreef:
vragen stellen via het contact formulier heeft mij niks opgeleverd,ik zit nu nog op een vraag die ik in mei gesteld heb te wachten. inmiddels hoeft dat niet meer want ik ben weer terug maar toch een beetje teleurstellend.

wij beantwoorden elke vraag altijd en heel snel. Jouw vraag van 23 mei is dan ook gewoon beantwoord. Je kunt dit zelf nazien op de contact pagina wat ons antwoord is geweest. We beantwoorden alle vragen per mail en dus ook voor de zekerheid op de contactpagina. we sturen de mail naar het mailadres wat van je bekend is en je bent zelf er verantwoordelijk voor dat die aankomt en het emailadres nog klopt en ook dat de mail niet b.v. in spamfilter blijft hangen.
1234567890mike
BerichtGeplaatst: Do Jun 18, 2009 21:38    Onderwerp: reaktie aan/van Bram inzake opname Reageer met quote

Bram,kan je gelijk even uitleggen waar ik dat antwoord vinden kan dan want ik zou niet weten waar ik dat vinsden moet. Ik weet,ik ben geen wizzkid maar achterlijk ben ik ook (niet dat je dat beweerd) maar ik kan het niet vinden,sorry . Ik verwach(te) een antwoord op het forum. En als je het naar mijn e-mail adres hebt gestuurd kan het zijn dat ik die ongelezen verwijderd heb want de mailtjes die ik (doorgaans) van jullie krijg gaan over het feit dat ik weer aan de beurt ben en dat lees ik niet meer want ik ben er elke dag wel even. Als ik het "fout" heb gedaan,mijn welgemeende excuses daarvoor dan
Naar boven
1234567890mike
BerichtGeplaatst: Do Jun 18, 2009 21:57    Onderwerp: antwoord via contact formulier Reageer met quote

Embarassed sorry Bram je had gelijk,ik heb inmiddels gezien hoe het werkt . Ik had niet gezien dan de antwoorden helemaal onderaan staan Embarassed . (krijg je he ,met die adhd-ers Wink ) Nogmaals mijn excuses dat ik het verkeerd beoordeeld heb. ik zal voortaan de pagina helemaal afkijken ,sorry excuse moi
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: