Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
wilhelmina |
|
Ik had 5 x 5 gegooid en vul het in nu staat er alleen een 0 is er iets mis gegaan. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 86276 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 66 Geslacht: Vrouw |
|
wilhelmina schreef: | Ik had 5 x 5 gegooid en vul het in nu staat er alleen een 0 is er iets mis gegaan. |
Kan het niet zo zijn dat je het bij de verkeerde hebt ingevuld??
Om welk spelnummer gaat het eigenlijk? _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
wilhelmina |
|
wilhelmina schreef: | Ik had 5 x 5 gegooid en vul het in nu staat er alleen een 0 is er iets mis gegaan. | spel8978909 |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 86276 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 66 Geslacht: Vrouw |
|
wilhelmina schreef: | wilhelmina schreef: | Ik had 5 x 5 gegooid en vul het in nu staat er alleen een 0 is er iets mis gegaan. | spel8978909 |
Bij welke zet had je 5x5 = yathzee gegooid? Want uit je zetten lijst haal ik het zo gauw niet. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
wilhelmina |
|
Marianne schreef: | wilhelmina schreef: | wilhelmina schreef: | Ik had 5 x 5 gegooid en vul het in nu staat er alleen een 0 is er iets mis gegaan. | spel8978909 |
Bij welke zet had je 5x5 = yathzee gegooid? Want uit je zetten lijst haal ik het zo gauw niet. | worp 22 5x d staat er |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
|
wilhelmina schreef: | Marianne schreef: | wilhelmina schreef: | wilhelmina schreef: | Ik had 5 x 5 gegooid en vul het in nu staat er alleen een 0 is er iets mis gegaan. | spel8978909 |
Bij welke zet had je 5x5 = yathzee gegooid? Want uit je zetten lijst haal ik het zo gauw niet. | worp 22 5x d staat er |
Je hebt gegooid 45555 en je hebt hem gezet op 2e kolom op 5Dubbel. = 2x5d. Er staat nergens dat je 55555 hebt gegooid. Alleen de plaats waar je je score opgeschreven hebt.
Wist je trouwens dat je de rollende dobbelstenen kunt uitzetten bij je instellingen? Dat speelt, naar mijn bescheiden mening, een stuk vlotter.
En kun je ook geen vergissingen maken dat de dobbelstenen nog niet uitgerold waren. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
wilhelmina |
|
Marianne schreef: | wilhelmina schreef: | Marianne schreef: | wilhelmina schreef: | wilhelmina schreef: | Ik had 5 x 5 gegooid en vul het in nu staat er alleen een 0 is er iets mis gegaan. | spel8978909 |
Je hebt gegooid 45555 en je hebt hem gezet op 2e kolom op 5Dubbel. = 2x5d. Er staat nergens dat je 55555 hebt gegooid. Alleen de plaats waar je je score opgeschreven hebt.
Wist je trouwens dat je de rollende dobbelstenen kunt uitzetten bij je instellingen? Dat speelt, naar mijn bescheiden mening, een stuk vlotter.
En kun je ook geen vergissingen maken dat de dobbelstenen nog niet uitgerold waren. | oke heb ik me vergist ,dank je wel . |
|
Naar boven |
|
 |
 |
ineke52p |
|
In spel 10472244 gooi ik in de 10e beurt een kleine straat. KS. Er staat nu echter 0 in het hokje. Hoe kan dit? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
Geregistreerd op: 6-11-2003 Totaal berichten: 1329 Leeftijd: 59 Geslacht: Man |
|
ineke52p schreef: | In spel 10472244 gooi ik in de 10e beurt een kleine straat. KS. Er staat nu echter 0 in het hokje. Hoe kan dit? |
Als ik met de muis op die zet ga staan dan staat er : gegooid 32344.
En dat is geen kleine straat  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
ineke52p |
|
ik had echt een kleine straat gegooid, maar er gebeurde vanmiddag gekke dingen in het spel. De dobbelstenen veranderde een aantal malen spontaan. Waarschijnlijk nu niet meer terug halen, maar waarom staat er dan KS? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9891 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 50 Geslacht: Man |
|
ineke52p schreef: | ik had echt een kleine straat gegooid, maar er gebeurde vanmiddag gekke dingen in het spel. De dobbelstenen veranderde een aantal malen spontaan. Waarschijnlijk nu niet meer terug halen, maar waarom staat er dan KS? |
KS wil alleen maar zeggen dat je daar je score hebt ingevuld. Als je dobbelstenen het niet goed doen, wijzig dan in je profiel je dobbelstenen naar niet rollend. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
jans72 |
|
Ik had 5x6 gegooid, maar vijf gelijke had ik al helemaal vol. Ik wilde m'n score dus op 3+2 gelijken zetten (strategisch beter), maar toen was m'n score ineens 0. Waarom is dat? Het is toch eigenlijk ook gewoon 3x6 en 2x6? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
HaagseDammer  Supervip
Geregistreerd op: 26-5-2003 Totaal berichten: 757 Woonplaats: Den Haag Leeftijd: 45 Geslacht: Man |
|
jans72 schreef: | Ik had 5x6 gegooid, maar vijf gelijke had ik al helemaal vol. Ik wilde m'n score dus op 3+2 gelijken zetten (strategisch beter), maar toen was m'n score ineens 0. Waarom is dat? Het is toch eigenlijk ook gewoon 3x6 en 2x6? |
Moeten echt verschillende cijfers zijn, kijk maar in de regels: http://www.jijbent.nl/spelregels/dobbelspel.php
(3+2 dezelfde: hier scoor je 25 als je en 3 dezelfde hebt en 2 dezelfde hebt (van een andere waarde). ) |
|
Naar boven |
|
 |
 |
jans72 |
|
HaagseDammer schreef: | jans72 schreef: | Ik had 5x6 gegooid, maar vijf gelijke had ik al helemaal vol. Ik wilde m'n score dus op 3+2 gelijken zetten (strategisch beter), maar toen was m'n score ineens 0. Waarom is dat? Het is toch eigenlijk ook gewoon 3x6 en 2x6? |
Moeten echt verschillende cijfers zijn, kijk maar in de regels: http://www.jijbent.nl/spelregels/dobbelspel.php
(3+2 dezelfde: hier scoor je 25 als je en 3 dezelfde hebt en 2 dezelfde hebt (van een andere waarde). ) |
Ik zie het nu ook. Behoorlijk balen, omdat de kans dat ik nu nog een 'full house' gooi erg klein is. Ach ja, de kans dat ik 5 dezelfde gooi is ook klein.  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|