Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HolbewonerOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 1857
Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Apr 23, 2009 18:39    Onderwerp: Wie begint? Reageer met quote

Geel begint met het kiezen van de boerderijtjes, maar ook met het plaatsen van de boomstammen of is dat rood? Ik kan dat niet in de spelregels terugvinden. Ik zou het niet graag proefondervindelijk willen uitzoeken, want het kiezen van mijn eerste boederijtje hangt erg af van wie als eerste een stam mag leggen.
Bekijk gebruikers profiel 
MadMac
BerichtGeplaatst: Do Apr 23, 2009 20:57    Onderwerp: Re: Wie begint? Reageer met quote

Holbewoner schreef:
Geel begint met het kiezen van de boerderijtjes, maar ook met het plaatsen van de boomstammen of is dat rood? Ik kan dat niet in de spelregels terugvinden. Ik zou het niet graag proefondervindelijk willen uitzoeken, want het kiezen van mijn eerste boederijtje hangt erg af van wie als eerste een stam mag leggen.

Geel begint ook met het plaatsen van de boomstammen, maar ik zie dit inderdaad ook niet in de regels staan (of ik heb net te snel gescand).
Naar boven
cornie
BerichtGeplaatst: Do Apr 23, 2009 21:20    Onderwerp: Reageer met quote

spelregels schreef:
Bouwregel 2: Aan een omheining wordt om beurten een boomstam gebouwd. Geelen begint.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: