Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Holbewoner  Vip Geregistreerd op: 29-5-2003 Totaal berichten: 1857 Woonplaats: Verweggistan Leeftijd: 44 Geslacht: Man |
|
Geel begint met het kiezen van de boerderijtjes, maar ook met het plaatsen van de boomstammen of is dat rood? Ik kan dat niet in de spelregels terugvinden. Ik zou het niet graag proefondervindelijk willen uitzoeken, want het kiezen van mijn eerste boederijtje hangt erg af van wie als eerste een stam mag leggen. _________________ Time flies like an arrow
Fruit flies like a banana |
|
Naar boven |
|
 |
 |
MadMac |
|
Holbewoner schreef: | Geel begint met het kiezen van de boerderijtjes, maar ook met het plaatsen van de boomstammen of is dat rood? Ik kan dat niet in de spelregels terugvinden. Ik zou het niet graag proefondervindelijk willen uitzoeken, want het kiezen van mijn eerste boederijtje hangt erg af van wie als eerste een stam mag leggen. |
Geel begint ook met het plaatsen van de boomstammen, maar ik zie dit inderdaad ook niet in de regels staan (of ik heb net te snel gescand). |
|
Naar boven |
|
 |
 |
cornie |
|
spelregels schreef: | Bouwregel 2: Aan een omheining wordt om beurten een boomstam gebouwd. Geelen begint. |
|
|
Naar boven |
|
 |
 |
|