Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Za Jun 14, 2008 14:58    Onderwerp: Reageer met quote

Is er nog iemand die gaat reageren of iemand die weet wat er met Hawkmoon aan de hand is?
Naar boven
VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 900
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Jun 14, 2008 15:50    Onderwerp: Reageer met quote

Stuur je hem toch een pb-tje? Hij was vandaag on-line, dus zal vast nog wel een keertje weer komen Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Geslacht: Man
Gelderland
BerichtGeplaatst: Za Jun 14, 2008 21:58    Onderwerp: Reageer met quote

Wel jammer inderdaad, hij was na Robert de grootste favoriet naar mijn mening, en had voor een mooie finale kunnen zorgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Ma Jun 16, 2008 20:10    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een bericht gehad van Hawkmoon. Door ontzettende drukte is hij vergeten op tijd te zetten.
Het is erg jammer en hij vindt het zelf ook balen.

We krijgen nu wel 2 hele verrassende finalisten, maar qua spanning had ik veel liever Hawkmoon gezien. Het is nu een duidelijke zaak dat het tussen Rabit & mij zal gaan. Wat dat betreft is het wel weer heel spannend, Rabit speelt de laatste tijd enorm sterk en is altijd evensgevaarlijk Smile .
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Ma Sep 22, 2008 22:17    Onderwerp: Reageer met quote

Very Happy We zijn amper onderweg met de kruisfinales en ik sta met 12-0 in de finale Smile . Nadat 5 van de 6 partijen al min of meer gespeeld waren gaf Fidel ze alle 6 direct op.
Het lijkt net alsof ik hier weer arrogant loop te doen zoals dat ik dat vroeger altijd deed Razz maar bij deze wil ik alleen melden dat ik blij ben nu al met zo een score in de finale te staan.
Complimenten voor Fidel zijn ook echt op zijn plaats, ondanks de grote uitslag denk ik dat hij behoorlijk heeft gepresteerd en hij heeft toch mooi de laatste 4 gehaald, terwijl niemand dit had verwacht.
Hopelijk heeft hij ook wat opgestoken van deze kruisfinale en schopt hij het in de toekomst weer zo ver Smile .

Ik ga komende dagen, weken.... of misschien zelfs maanden, geen idee hoe snel/langzaam het gaat, de andere kruisfinale bekijken.
Rabit is daarin de gedoodverfde favoriet en ik verwacht dan ook dat hij deze rol glorieus waarmaakt Wink .
Een finale tegen Rabit zal zeer spannend en moeilijk zijn.
Hij weet hoe ik speel en kan zeer verrassend uit de hoek komen met mooie acties.

En nogmaals heel jammer dat Hawkmoon er door tijdnood/pech/omstandigheden niet bij was. Hij behoort tot de beste strategie spelers en verdiende sowieso een plek in de kruisfinale.

Tot de finale Wink
Naar boven
Feniks
BerichtGeplaatst: Ma Sep 22, 2008 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat de meerderheid van de spelers op JIJBENT deze zinderende spanning ook voelt.
De laatste 14 van 2005........ we houden het bijna niet meer uit Laughing
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 8:26    Onderwerp: Reageer met quote

Feniks schreef:
Ik denk dat de meerderheid van de spelers op JIJBENT deze zinderende spanning ook voelt.
De laatste 14 van 2005........ we houden het bijna niet meer uit Laughing

Dat heb je nog zachtjes uitgedrukt Laughing Wink
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Wo Feb 25, 2009 19:42    Onderwerp: Reageer met quote

Cool Eindelijk Cool na bijna 4 jaar is dit kampioenschap afgelopen Smile .

Ik weet nog heel goed hoe arrogant iedereen mij vond toen ik 4 jaar geleden (toen ik net nieuw was op de site en nog maar net in de top 10 stond) zei dat ik een hele goede kans maakte om kampioen te worden Laughing . Misschien was dat ook wel zo, maar ik heb het nu maar mooi bewezen Wink . Ik zal jullie er niet teveel aan blijven herinneren Laughing .

Tegen Rabit (de nr 2.) wil ik zeggen, gefeliciteerd met het zilver en mijn complimenten voor de sportieve houding die ik al vanaf het begin 2005 van je ken, dat maakte de finale extra leuk, ik was op een moment zelfs bang dat je het echt van me zou winnen.
Ik hoop van harte dat je in het volgende kampioenschap weer zover komt!

Fidel & Johnross zijn trouwens ook heel ver gekomen voor hun rating, knap gedaan heren! Zo arrogant als ik misschien wel ben (je zou het ook op kunnen vatten als positief denken/zelfverzekerd zijn) denk ik nog vaker kampioen te kunnen worden. Maar.... in de andere strategie kampioenschappen wordt dat nog een stuk lastiger vanwege de aanwezigheid van o.a. Ruben87 (bekend stratego speler) en in de editie 2008 helemaal, door de aanwezigheid van huidig wereldkampioen stratego Pim Niemeyer (Deathknight) en de nr 2. van het WK in 2006, Ricardo Kik (Ricardo90).

Over 1 ding kunnen we het denk allemaal eens zijn, een kampioenschap dat 4 jaar lang duurt is bizar, hopelijk meer snelheid in het vervolg mensen Smile
Naar boven
BountyOffline
Totaal berichten: 98
Leeftijd: 44
BerichtGeplaatst: Vr Feb 27, 2009 20:27    Onderwerp: Gefeliciteerd Reageer met quote

Laughing

Op naar je eerste toernooioverwinning bij stratego.

Greetz Bounty
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Za Feb 28, 2009 12:38    Onderwerp: Reageer met quote

Als het me dit jaar lukt ben jij de eerste die ik op een groot biertje trakteer Wink . Bij deze Cool
Naar boven
BountyOffline
BerichtGeplaatst: Za Feb 28, 2009 14:21    Onderwerp: Reageer met quote

Dan hoop ik maar dat je mij niet loot op dat toernooi Twisted Evil
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Za Feb 28, 2009 14:29    Onderwerp: Reageer met quote

Bounty schreef:
Dan hoop ik maar dat je mij niet loot op dat toernooi Twisted Evil

Ik heb op het NK goed afgekeken toen ik naast je zat Laughing
Naar boven
BountyOffline
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 02, 2009 23:02    Onderwerp: Reageer met quote

En , heb ik verloren en aan welke tafel?
Naar boven
Ronaldkieft
BerichtGeplaatst: Di Mrt 03, 2009 13:30    Onderwerp: Reageer met quote

jij verliest toch altijd david?
Naar boven
BountyOffline
BerichtGeplaatst: Di Mrt 03, 2009 21:22    Onderwerp: re Reageer met quote

Ja Ronald , vaak de laatste ronde, maar was wel 5e op het wk.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: