Aan het einde kun je met 1 of 2 heldenkaarten zoveel schade aanrichten door cruciale stenen weg te pakken, of juist voor jouw cruciale stenen te pakken, en als de tegenstander dan niet meer terug kan slaan dan heb je bijna al gewonnen.
tenzij je tegenstander zo slim is om de kroon weg te spelen van zijn of haar grote gebied. _________________ Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get
ik dacht dat ik het al super had gedaan met 486 maar was wel pas mijn derde spel dus wie weet ik ben er in ieder geval helemaal aan verknocht groetjes Karin
kan mij iemand uitleggen hoe dat kan ? Heb het nog nooit mee gemaakt.
Ik dacht dat alle 52 sten op het bord moesten liggen.
groetjes darka
Tenzij er geen zetten meer gedaan kunnen worden, dan is het ook afgelopen. Probeer maar een zet te doen met de kaarten die nu open liggen, dit gaat niet lukken
kan mij iemand uitleggen hoe dat kan ? Heb het nog nooit mee gemaakt.
Ik dacht dat alle 52 sten op het bord moesten liggen.
groetjes darka
Tenzij er geen zetten meer gedaan kunnen worden, dan is het ook afgelopen. Probeer maar een zet te doen met de kaarten die nu open liggen, dit gaat niet lukken
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2
Pagina 2 van 2