FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
liesje
BerichtGeplaatst: Ma Feb 02, 2009 16:59    Onderwerp: Reageer met quote

1682 tegen claus is een kampioenschap

is nu klaar het spel
Naar boven
liesje
BerichtGeplaatst: Ma Feb 02, 2009 17:04    Onderwerp: Reageer met quote

dat nr is niet goed is van een anders spel sorry

was tegen bella06 sp nr 8353965

is al afgelopen en had hem al verwijderd
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9885
Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Feb 02, 2009 18:22    Onderwerp: Reageer met quote

tsja, dan kan ik er niet meer naar kijken.

maar 5 dezelfde kan idd niet bij 2 en 3 dezelfde. Er staat expliciet in de spelregels dat je dan 2 verschillende getallen moet hebben. 5 dezelfde kan wel bij 4 dezelfde en 3 dezelfde.
J@net
BerichtGeplaatst: Di Feb 03, 2009 0:41    Onderwerp: Reageer met quote

Waarom krijg je eigenlijk geen bonus voor een vierde of vijfde enz yahtzee? Dat is in de officiele regels toch wel zo?
Naar boven
FDrienerlo
BerichtGeplaatst: Di Feb 03, 2009 11:10    Onderwerp: Reageer met quote

Waar staat dat dan in de officiele dobbelspel-regels?

http://www.jijbent.nl/spelregels/dobbelspel.php
Naar boven
SprinterOffline

Totaal berichten: 137
Geslacht: Onbekend
Noordbrabant
BerichtGeplaatst: Do Feb 05, 2009 2:49    Onderwerp: Reageer met quote

sherena en j@bo bij het echte yathzee krijg je ook geen punten extra voor een 4de of meerdere yathzee dat si al sinds het spel bestaat zio ik wet niet wie van de mensen die nooit konden winnen erbij verzonnen hebben dat het wel zo zou zijn ???? Ik speelde het spel al toen ik jar of 6 was en dat is dus 43 jaar terug en er is nooit sprake van geweest ... is altijd nog zo geweest dat je dan die yathzee maar elders moest plaatsten ??? ben wel benieuwd of jullie je bewering ook schriftelijk aan kunnen tonen bij een officieel spel???

Edit: Gelieve het taalgebruik wat te kuizen. Scheldwoord vervangen door "mensen". - sjoerdje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
SprinterOffline

Totaal berichten: 137
Geslacht: Onbekend
Noordbrabant
BerichtGeplaatst: Do Feb 05, 2009 3:05    Onderwerp: Reageer met quote

Sprinter schreef:
sherena en j@bo bij het echte yathzee krijg je ook geen punten extra voor een 4de of meerdere yathzee dat si al sinds het spel bestaat zio ik wet niet wie van de mensen die nooit konden winnen erbij verzonnen hebben dat het wel zo zou zijn ???? Ik speelde het spel al toen ik jar of 6 was en dat is dus 43 jaar terug en er is nooit sprake van geweest ... is altijd nog zo geweest dat je dan die yathzee maar elders moest plaatsten ??? ben wel benieuwd of jullie je bewering ook schriftelijk aan kunnen tonen bij een officieel spel???

moest shyrena en j@net zijn, en staat wel degelijk in de spelregels dat 2-3 van verschillende waarden moeten zijn, goed lezen is ook een kunst blijkbaar....!!

Vind overigens het wel fijn als iemand me kan vertellen hoe ik simpel tegelijkertijd de tekst van het forum kan lezen en het pb-tje of quote erlangs heb..... waarom popt die quote of pb niet gewoon op ipv dat het het eigenlijk forumscherm verwijdert?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
sjoerdjeOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 711
Leeftijd: 36
Geslacht: Man
BerichtGeplaatst: Do Feb 05, 2009 9:52    Onderwerp: Reageer met quote

Sprinter schreef:
Vind overigens het wel fijn als iemand me kan vertellen hoe ik simpel tegelijkertijd de tekst van het forum kan lezen en het pb-tje of quote erlangs heb..... waarom popt die quote of pb niet gewoon op ipv dat het het eigenlijk forumscherm verwijdert?

Als je op quote of reply klikt, krijg je onder de antwoord box een omgekeerd overzicht van het topic.

Je kan er zelf voor kiezen om welke link dan ook in een nieuw scherm te openen door met de rechtermuisknop op de link te klikken en "openen in nieuw scherm" (of tab, of iets dergelijks) te kiezen. De meeste browsers herkennen een klik met de middelste muisknop (scrollwheel) vaak ook als "open in nieuw scherm/tab". In IE kan je shift-klik gebruiken.

Rocking Soccer - voetbal manager spel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
J@net
BerichtGeplaatst: Do Feb 05, 2009 16:05    Onderwerp: Reageer met quote

FDrienerlo schreef:
Waar staat dat dan in de officiele dobbelspel-regels?

http://www.jijbent.nl/spelregels/dobbelspel.php

Staat in de officiele yahtzee regels en is dus niet overgenomen kennelijk bij de dobbelspelvariant van jijbent
Naar boven
J@net
BerichtGeplaatst: Do Feb 05, 2009 16:08    Onderwerp: Reageer met quote

Sprinter schreef:
ik wet niet wie van de mensen die nooit konden winnen erbij verzonnen hebben dat het wel zo zou zijn ???? Ik speelde het spel al toen ik jar of 6 was en dat is dus 43 jaar terug en er is nooit sprake van geweest ... is altijd nog zo geweest dat je dan die yathzee maar elders moest plaatsten ??? ben wel benieuwd of jullie je bewering ook schriftelijk aan kunnen tonen bij een officieel spel???

Edit: Gelieve het taalgebruik wat te kuizen. Scheldwoord vervangen door "mensen". - sjoerdje

Elke geplaatste yahtzee 50 punten, extra yahtzee elders plaatsen en 100 bonuspunten ontvangen. Je yahtzee wordt dan 150 waard en daarna 250... Voorwaarde is wel dat bij de eerste een yahtzee is gegooid en 50 is genoteerd en geen 0 in het vakje staat.

Google op spelregels yahtzee en je kan kiezen waar je deze info wil lezen. En daarbij toon ik dan ook gelijk mijn bewering schriftelijk aan en heb jij kennelijk 43 jaar lang een hoop punten misgelopen bij yahtzee.
Naar boven
FDrienerlo
BerichtGeplaatst: Do Feb 05, 2009 16:11    Onderwerp: Reageer met quote

Dat gaat over Yahtzee, en dat is nou eenmaal geen Dobbelspel.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: