Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privÚ berichten te bekijkenLog in om je privÚ berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
delphiOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 134
Leeftijd: 64
Geslacht: Vrouw
Limburg
BerichtGeplaatst: Do Aug 21, 2008 15:22    Onderwerp: Reageer met quote

O holbewoner ik dacht dat t onze rosa was;-)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
deathknightOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 78
Leeftijd: 30
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Do Aug 21, 2008 16:51    Onderwerp: Reageer met quote

Barrage is:

Maarschalk (1) Generaal (1) Mineur (1) Verkenner (2) Spion (1) Bom (1) Vlag (1)
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Do Aug 21, 2008 20:20    Onderwerp: Reageer met quote

Het Nederlandse team bestond uit Pim, mij en Ricardo Kik (Ricardo90 hier). Lekker veel jijbenters in de top Smile Tim liet verstek gaan na een nachtje door gestapt te hebben. Was pas de tweede keer dat Nederland het toernooi niet won en voor mij de eerste keer Smile De Oekrainers hadden erg sterk gespeeld, jammer dat ze dat voor de laatste dag bewaard hadden Smile
Naar boven
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Geslacht: Man
Gelderland
BerichtGeplaatst: Do Aug 21, 2008 21:44    Onderwerp: Reageer met quote

deathknight schreef:
Barrage is:

Deze worden door beide spelers verdeeld naar eigen inzicht over het strategobord (van 40 velden) neergezet. Barrage wordt ook wel ''snelstratego'' genoemt. Een potje is vaak ook al binnen 5 minuten gespeeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
grazy242000Offline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 407
Leeftijd: 41
Romania
BerichtGeplaatst: Za Aug 23, 2008 8:36    Onderwerp: Reageer met quote

ruben87 schreef:
deathknight schreef:
Barrage is:

Deze worden door beide spelers verdeeld naar eigen inzicht over het strategobord (van 40 velden) neergezet. Barrage wordt ook wel ''snelstratego'' genoemt. Een potje is vaak ook al binnen 5 minuten gespeeld.

misschien iets voor jijbent dat barrage of niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Za Aug 23, 2008 10:41    Onderwerp: Reageer met quote

grazy242000 schreef:
ruben87 schreef:
deathknight schreef:
Barrage is:

misschien iets voor jijbent dat barrage of niet

Zeker weten Exclamation Dat is ook al meerdere keren aangekaart. Het nadeel is dat een potje Barrage ook heel lang kan duren, vooral wanneer niemand echt initiatief durft te nemen.

En Pim, de nieuwe wereldkampioen, ik heb hem al gefeliciteerd, maar dan nogmaals hier, klasse Pim Very Happy !
Voor de mensen die hem niet goed kennen, Pim was al 2 voudig NL kampioen Stratego en won ontzettend veel toernooien in het jaar. Ik kan mij sowieso niet herinneren wanneer hij voor het laatste buiten de top 3 van het toernooi is ge´ndigd. Zo te zien heeft hij deze supervorm vast weten te houden en is hij op dit moment de terechte kampioen.
Vincent zat er ook weer goed bij met zijn 3e plek. Hij is op dit moment samen met Erik vd Berg de meest succesvolle stratego speler ooit.

De 2e en 4e plaats van Tim & Ricardo zijn ook ontzettend goed, misschien ziet Ricardo het een beetje anders omdat hij in 2006 al 2e was, maar alsnog is het knap.

Alleen jammer dat de Oekra´ners als landenteam gewonnen hebben. Hebben de Nedelanders teveel gefeest die nacht ervoor Razz Question

Ik hoop er volgend jaar ook weer bij te zijn, en ik hoop dat het dan ook wat dichter bij huis is!
Naar boven
kleiduif
BerichtGeplaatst: Za Aug 23, 2008 20:32    Onderwerp: Re: huh? Reageer met quote

dM5.1 schreef:
1. Wat is barrage?

2. Waarom zou er voor vrouwen een apart toernooi moeten zijn? Zijn vrouwen van nature minder goed in strategische spellen? Of juist beter? Lijkt me flauwekul... Hooguit zijn vrouwen over het algemeen minder geinteresseerd in dit soort spellen.

vrouwen schijnen evolutionair een minder lange concentratie spanne te hebben, daarom is er ook bij sporten als darts, waar het ook niet echt om kracht gaat ook aparte vrouwenwedstrijden
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Za Aug 23, 2008 21:58    Onderwerp: Reageer met quote

Het was allemaal Pims fout! Tim en ik gingen er van uit dat hij alles zou winnen en zijn daarom de hele nacht doorgestapt. Ricardo had normaal gesproken sowieso niet hoeven spelen en had geloof ik ook niet al teveel geslapen. Das het risico als je team zo sterk is en je allemaal denkt dat de anderen je foutjes wel zullen rechtzetten Smile Maar ik gun het de Oekrainers wel, volgend jaar winnen wij wel weer!
Naar boven
deathknightOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 78
Leeftijd: 30
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Zo Aug 24, 2008 13:31    Onderwerp: Reageer met quote

Laughing
Naar boven
HaagseDammerOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 764
Leeftijd: 46
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Zo Aug 24, 2008 13:48    Onderwerp: Re: huh? Reageer met quote

dM5.1 schreef:
1. Wat is barrage?

2. Waarom zou er voor vrouwen een apart toernooi moeten zijn? Zijn vrouwen van nature minder goed in strategische spellen? Of juist beter? Lijkt me flauwekul... Hooguit zijn vrouwen over het algemeen minder geinteresseerd in dit soort spellen.

1. als 2 of meer spelers exact gelijk eindigen met hetzelfde aantal punten (en men (nog) niet naar een ander criterium wil kijken of als dat ook al gelijk is).

2. in elke sport zijn er aparte mannen- en vrouwencategorieŰn, al worden ze soms wel eens samengevoegd (en later uitgesplitst).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 
rosbos
BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2008 20:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben Roseline de Boer ja Smile (ingewikkelde naam he!)

Er is een apart toernooi voor vrouwen, simpelweg omdat het kan. . . Er zijn normaal niet veel vrouwen op een toernooi, maar echt leuk om een keer tegen allemaal vrouwen te spelen. Die spelen toch echt anders, en als ik niet feministisch behoor te zijn, spelen we ook minder goed dan de mannen Wink

We hadden inderdaad lekker gefeest de dag voor de landenteams, en de avond van de landenteams overigens :') Zal ik dan ook via deze weg Pim nogmaals feliciteren? Gefeliciteerd Pim!
Naar boven
bobibird
BerichtGeplaatst: Wo Sep 10, 2008 20:20    Onderwerp: Reageer met quote

Van harte met je 1ste plaats!!! klap klap yes thumb up bloemetje
Naar boven
Ricardo90
BerichtGeplaatst: Zo Sep 14, 2008 22:34    Onderwerp: Reageer met quote

ik zal bij deze gelijk een paar dingen recht zetten.

@ royal,
ja ik ben licht teleurgesteld dat ik 4e werd gezien dat ik in 2006 al 2e werd en vorig jaar gedeeld 4e plek ( op buch 7e )

echter was ik dit hele WK ziek.
ik had lichte verhoging en bijzonder veel last van m'n longen en borst. ik heb gedurende het hele WK slecht geslapen en had dus niet voldoende energie om te vlammen wat zich met enigzins geluk van de tegenstander kees de vos al in de 2e ronde zich openbaarde.

echter heb ik wel het toernooi van rivne gewonnen in dezelfde conditie als hoe ik op het WK stond. dus ziek.

het was allemaal erg teleurstellend en ik hoop volgend jaar gewoon met de gouden plak ervandoor te gaan.

( wat betreft de landenteams )
Pim ( deathknight ) had geloof ik redelijk geslapen.
Vincent ( vinnie ) is wezen stappen en heeft niet geslapen.
Ricardo ( ricardo90 ) ik heb dus ook niet geslapen want was werkelijk waar nog zieker geworden dan ik al was.

eigenlijk is het normaal gesproken zo dat de landenteams bestaan uit de beste 4 spelers van het land. ( dit word gebaseerd op de uitslagen van het WK, dus de beste 4 per land spelen voor het team tenzij zij bedanken. echter was het dit jaar zo dat er bij zowel oekraine als duitsland niet voldoende spelers waren waardoor alleen de beste 3 zouden spelen en daar zou ik dus buiten vallen, maar omdat Tim ( brainpower ) zich 's ochtends afmeldde had ik vooralsnog de keuze om te spelen en nam deze aan.

achteraf gezien misschien geen verstandige keuze geweest, want ik heb slechter gepresteerd dan alle jaren voorheen bij het landenteam.

dus gezien m'n algehele prestaties op de 1e plek in rivne na. ben ik inderdaad zeer TELEURGESTELD.
Naar boven
jonvantil
BerichtGeplaatst: Ma Sep 15, 2008 11:36    Onderwerp: Reageer met quote

rosbos schreef:
Ik ben Roseline de Boer ja Smile (ingewikkelde naam he!)

Nou, van harte he, Roseline de Beor!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: