Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privÚ berichten te bekijkenLog in om je privÚ berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ronnie333
BerichtGeplaatst: Di Mei 06, 2008 18:28    Onderwerp: Langste zetten spel Reageer met quote

Annette, ik zeg niet dat we deze regel moeten schrappen, ik vind dat hij verduidelijkt moet worden.

TheAxe, de regel die jij aangeeft zou een goede regel zijn.

Ik stond in het potje van mijzelf tegen Elwees een paar zetten van de vlag en had zeker binnen die 20 zetten dichterbij gekomen en wat geslagen. Er zat dus nog zat ontwikkeling in alleen werd bram opgejut door wat mensen en heeft daardoor geen goede beslissing kunnen maken, helaas ten nadele van mij. Bij een ander had hij misschien wel doorgespeeld.
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Di Mei 06, 2008 18:38    Onderwerp: Re: Langste zetten spel Reageer met quote

ronnie333 schreef:
Annette, ik zeg niet dat we deze regel moeten schrappen, ik vind dat hij verduidelijkt moet worden.

TheAxe, de regel die jij aangeeft zou een goede regel zijn.

Ik stond in het potje van mijzelf tegen Elwees een paar zetten van de vlag en had zeker binnen die 20 zetten dichterbij gekomen en wat geslagen. Er zat dus nog zat ontwikkeling in alleen werd bram opgejut door wat mensen en heeft daardoor geen goede beslissing kunnen maken, helaas ten nadele van mij. Bij een ander had hij misschien wel doorgespeeld.

Wel heel apart dat je serieus meer dan 50 zetten nodig hebt om 1 stuk, of de vlag te slaan Shocked . Ik ken verder niemand anders waarbij dat is voorgekomen, en ook bij mijzelf niet.

Ik spreek namens bijna iedereen dat 50 zetten meer dan genoeg is op slechts 1x een stuk te slaan. En anders is het gewoon remise, jammer dan.
Ik word ziek van al die mensen die dit prachtige spel zo verzieken door het eindeloos te vertragen.
Naar boven
ronnie333
BerichtGeplaatst: Di Mei 06, 2008 19:02    Onderwerp: Langste zetten spel Reageer met quote

Je hebt wel gelijk royal maar maak dan een duidelijke regel en niet zo┤n vage regel.

En nu dat de ┤saaie spelers┤zijn aangepakt hoop ik ook dat er wat gedaan gaat worden aan de spelers die elke keer wachten tot de laatste minuut om te zetten want dat vind ik eigenlijk 10x erger en jij denk ik ook royal.
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Di Mei 06, 2008 19:29    Onderwerp: Re: Langste zetten spel Reageer met quote

ronnie333 schreef:
Je hebt wel gelijk royal maar maak dan een duidelijke regel en niet zo┤n vage regel.

En nu dat de ┤saaie spelers┤zijn aangepakt hoop ik ook dat er wat gedaan gaat worden aan de spelers die elke keer wachten tot de laatste minuut om te zetten want dat vind ik eigenlijk 10x erger en jij denk ik ook royal.

Daar heb je gelijk in, dat soort gedrag is niet echt sportief te noemen. Maar daar kun je niet zoveel aan doen, omdat deze mensen hun tijd gebruiken die ze ervoor krijgen.

Overigens hoeft defensief spel niet saai te zijn, ook daaruit kunnen boeiende partijen voortvloeien, alleen (net als bij stratego) is die manier van spelen veel meer remise-gevoelig. Het is maar net wat je wilt, een agressieve manier van spelen brengt meer winstkansen met zich mee, maar ook meer kans dat het fout kan gaan.
Naar boven
deathknightOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 78
Leeftijd: 30
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Di Mei 06, 2008 23:57    Onderwerp: Re: Langste zetten spel Reageer met quote

ronnie333 schreef:
hoop ik ook dat er wat gedaan gaat worden aan de spelers die elke keer wachten tot de laatste minuut om te zetten want dat vind ik eigenlijk 10x erger en jij denk ik ook royal.

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
chicago5Offline
Totaal berichten: 161
Leeftijd: 42
Geslacht: Man
Belgium
BerichtGeplaatst: Zo Mei 11, 2008 7:05    Onderwerp: Re: Langste zetten spel Reageer met quote

ronnie333 schreef:

notans ben jij niet veel beter hoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
deathknightOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 78
Leeftijd: 30
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Zo Mei 11, 2008 7:09    Onderwerp: Reageer met quote

Daar sluit ik me bij aan Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
ronnie333
BerichtGeplaatst: Zo Mei 11, 2008 9:55    Onderwerp: Langste zetten spel Reageer met quote

Hoe zielig is dat zeg chicago en deathknight?

Ik kan me herinneren chicago dat wij altijd in een paar dagen klaar waren met spelletjes. Alleen jij hebt sinds een tijdje duidelijk iets tegen mij, geen idee wat maar dat wil ik wel graag weten.

De reden dat ik tegen jou niet snel zette deathknight was omdat jij me alleen maar liep uit te schelden en ik daar geen trek in had. Ik heb de admin daar nog buiten gehouden anders had je misschien van jijbent gegooid worden.
Naar boven
Ricardo90
BerichtGeplaatst: Zo Sep 14, 2008 22:16    Onderwerp: Reageer met quote

het is maar waar je trots op bent.

sorry hoor ik vind 373 zetten echt idioot belachelijk.

het is toch geen wedstrijdje wie er het langst een game kan oprekken met zetten.

probeer toch eens een spelletje overtuigend te winnen in weinig zetten. dit is de sport.
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 90581
Leeftijd: 67
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Sep 14, 2008 22:26    Onderwerp: Reageer met quote

Hier gaat maar een slotje op.
Het heeft weinig zin om na maanden nog weer eens te reageren op iemands verhaal die hier bovendien niet eens meer speelt. slotje
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: