Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Miepie22 |
|
Als ik met Firefox 3.0.1 een zet wil doen bij holomino, kan ik de steen selecteren, de plaats selecteren waar ik 'm neer wil leggen, dan ververst de pagina en staat de steen weer bovenaan. Oftewel: ik kan geen zetten meer doen bij Holomino... Het heeft eerst wel gewerkt, toen deed 'ie het soms niet en nu doet 'ie het helemaal niet meer...
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? (en wat is er aan te doen?) |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 10003 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
geen idee. Ik heb het net met firefox 3.01 geprobeerd en als jou even ingelogd, maar ik heb geen probleem met spelen.
Heb je het bij alle zetten? _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
cornie |
|
ik speel ook holomino met firefox 3.0.1, en het gaat zonder een enkel probleem |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Miepie22 |
|
Eerst had ik het bij sommige spellen, inmiddels bij alle zetten. Dat is dus het rare... Het probleem zal wel in mijn FF zitten, maar wat het dan kan zijn is me een raadsel :? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 10003 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Miepie22 schreef: | Eerst had ik het bij sommige spellen, inmiddels bij alle zetten. Dat is dus het rare... Het probleem zal wel in mijn FF zitten, maar wat het dan kan zijn is me een raadsel :? |
even je cache leeggooien misschien? _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Miepie22 |
|
Cache leeggegooid en ik kon meteen weer zetten! Fijn dat het werkt (maar jammer dat het nodig is...)
Edit: alleen de eerste zet ging goed, de tweede alweer niet :? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
jwchess Superadmin
Geslacht: Man |
|
Misschien ligt het aan je plugins? Als je die hebt, schakel ze allemaal eens uit? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Miepie22 |
|
Ik had blijkbaar een of andere gekke add-on van AVG antivirus aan staan waar het niet mee werkte. Die staat nu uit (de anderen staan aan) en het werkt, woehoe!  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|