Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Blueeye1
BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 20:34    Onderwerp: Steen geeft geen punten Reageer met quote

Het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar bij spel 7575182, is mijn linkse steen rechtsonder wel te plaatsen, maar geeft geen punten.
Is er iemand die daar even naar kan kijken.
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 93503
Leeftijd: 69
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 20:40    Onderwerp: Re: Steen geeft geen punten Reageer met quote

Blueeye1 schreef:
Het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar bij spel 7575182, is mijn linkse steen rechtsonder wel te plaatsen, maar geeft geen punten.
Is er iemand die daar even naar kan kijken.

Ik zie niet waar je die plaatsen kunt. De 5 en de 6 staan aan de verkeerde kant.
Blueeye1
BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 20:47    Onderwerp: Steen geeft geen punten Reageer met quote

De linkse in mijn rij (3, 5, 6) te plaatsen rechts, net voordat de rij omhoog gaat. Plaatsen lukt goed, maar geeft geen punten
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 93503
Leeftijd: 69
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 20:50    Onderwerp: Re: Steen geeft geen punten Reageer met quote

Blueeye1 schreef:
De linkse in mijn rij (3, 5, 6) te plaatsen rechts, net voordat de rij omhoog gaat. Plaatsen lukt goed, maar geeft geen punten

Ah, nu zie ik wat je bedoelt. Klopt, dat die geen punten geeft, want je maakt geen klein rondje, zoals de 2/4/1 links daarnaast.
Zie ook de spelregels. Met de plaatjes als voorbeeld. http://www.jijbent.nl/spelregels/holomino.php
Blueeye1
BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 20:56    Onderwerp: Steen geeft geen punten Reageer met quote

Bedankt voor je uitleg. Ik had het kunnen weten. Zal de spelregels nogeens nalezen. Leer iedere keer.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: