Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
LegendeOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 42
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2008 13:37    Onderwerp: Ik stop met Jij bent. Reageer met quote

Hoi allemaal,

Op 14 augustus verloopt mijn vip account bij Jij bent. Ik ben van plan deze niet te gaan verlengen omdat ik in een aantal zaken erg benadeeld ben. Ik heb ten onrechte een straf gekregen en vandaar dat ik mijn Vip account niet zal verlengen.

Door dit voorval zijn mijn vrienden Zooitje, Zork, Red Blood, Bertusss en nog een aantal gestopt met Jij bent.

Ik wil iedereen bedanken voor de mooie partijen en misschien komen we elkaar nog tegen omdat ik mijn lopende spellen gewoon zal afronden.

Het ga jullie goed,

Groet,

Legende
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Luxlux
BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2008 15:12    Onderwerp: jammer Reageer met quote

Hai Legende,

Jij ook bedankt voor de spellen , Maar jammer dat je er mee stopt . Welk groot onrecht is je dan aangedaan dat je stop met gewoon een spelletje spelen ?

Lux
Naar boven
Don_Corleone
BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2008 15:58    Onderwerp: Reageer met quote

ze kunnen wel een mens het bloed van onder je nagels halen ook op jij bent...het zou een site moeten zijn waar je gewoon spelletjes speelt,maar je komt soms wat tegen..omdat mijn naam op de site Don Corleone is heb ik het soms ook al mogen bekopen.en voor wat soms..sterkte Legende!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: