FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Moonshade
BerichtGeplaatst: Vr Jun 02, 2006 22:00    Onderwerp: Hikaru no go Reageer met quote

"Hikaru no go" is een anime (oftewel Japanse tekenfilms), misschien kennen sommigen deze serie hier op het forum (zo niet, kunnen jullie er nog steeds informatie over opzoeken op het internet Wink ). Deze serie gaat dus (als jullie eruit kunnen afleiden) voornamelijk over go.

Nu ja, ik vind dit een heel goede serie, omdat ik daardoor go heb ontdekt en er nu zelf aan wil beginnen ^^. En daarbij zou deze serie jongeren kunnen aanspreken om ook go te spelen (zoals ik dus). En ik vind deze serie ook een echte aanrader voor go-forumgangers, zelfs al is het een "tekenfilm", is dit echt allesbehalve kinderachtig, je kan zelfs veel leren over de technieken van Hoinbou Shusaku! Wat denken jullie hier van?
Naar boven
rolan001
BerichtGeplaatst: Vr Jun 02, 2006 22:04    Onderwerp: wat wil je Reageer met quote

wat wil je ????

alles weten over go ofzo ?????

zet die dan bij de go forum (A)

groetjes rolan van der lugt
Naar boven
Doomdark
BerichtGeplaatst: Za Jun 03, 2006 8:54    Onderwerp: Re: Hikaru no go Reageer met quote

Suki desu! Smile
Naar boven
blaat_kwadraat
BerichtGeplaatst: Za Jul 08, 2006 20:41    Onderwerp: Reageer met quote

ja heb ik ook gekeken, 5 jaar geleden ofzo... erg leuk. Volgens mij heb ik de manga (strip) nog wel ergens liggen Cool
Naar boven
Wilm
BerichtGeplaatst: Za Jul 08, 2006 20:51    Onderwerp: ----------- Reageer met quote

He, dat is wat voor mijn zoontjes, ik kijk ook even Cool
Naar boven
klaashaas
BerichtGeplaatst: Vr Aug 11, 2006 10:27    Onderwerp: Reageer met quote

Als je een half uurtje over hebt, hier is aflevering 1:

http://www.youtube.com/watch?v=OK-oKbVks6Y
Naar boven
Minas
BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2007 17:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kwam Hikaru No Go tegen toen ik voor het eerst een shonen jump kocht. Dat is een soort tijdschrift van japanse strips uit Amerika. in eeste instantie vond ik het niet zo leuk tot ik de anime(tekenfilm) voor het eerst zag. Daar ben ik afgelopen week mee begonnen. En het heeft er voor gezorgt dat ik nu Go aan het leren ben Smile . Dus al met al toch een zeer goede serie. In Amerika zijn nu de eerste dvds verschenen. Ik vrees helaas dat het een tijdje gaat duren voordat deze serie in Nederland zal verschijnen. Zou wel tof zijn. Het zal een hoop jongeren tot Go aanzetten.
Naar boven
Bazz
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 16, 2007 22:44    Onderwerp: Reageer met quote

lol.. Hikaru no go is precies de reden dat ik me na een jaar afwezig te zijn geweest weer heb aangemeld op jijbent.nl Very Happy

Ik wil dit spel nu ook graag leren!

Als je een bittorrent client hebt kun je hier de hele serie downloaden:
bittorrent file (13 GB!)
Naar boven
coolethan
BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 23:51    Onderwerp: Reageer met quote

Bazz schreef:
lol.. Hikaru no go is precies de reden dat ik me na een jaar afwezig te zijn geweest weer heb aangemeld op jijbent.nl Very Happy

Ik wil dit spel nu ook graag leren!

Als je een bittorrent client hebt kun je hier de hele serie downloaden:
bittorrent file (13 GB!)

Same here, ik kwam Hikaru tegen via Wiki. Ik heb meteen 75 aflevering (1 torrent) gehaald. Iedere avond kijk ik nu 2-3 aflevering. De lessen aan het eind van de afl. zijn ook handig.

SAI Cool
Naar boven
Thomean
BerichtGeplaatst: Zo Nov 25, 2007 10:30    Onderwerp: Reageer met quote

Heb het een tijd terug ook gekeken ^^ Goede serie!
Naar boven
goseigerOffline

Totaal berichten: 42
Leeftijd: 59
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 30, 2008 21:56    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een Nederlandse ontertiteling gemaakt van de eerste 2 afleveringen. Het was makkelijker dan ik dacht.

Je kunt ze ophalen met bitorrent op:
http://web.inter.nl.net/users/Ger.Hanssen/torrents/Hikaru%20no%20Go%20nl%20subs.torrent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: