Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Bini |
|
goede verbetering bram, thanx! |
|
Naar boven |
|
 |
 |
cornie |
|
bij mij verschijnen de rode puntjes ook, maar er is nog een probleem mee.
als je een steen aanklikt van je bovenste stenen, dan verdwijnt het puntje soms bij die steen |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 10003 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
even je cache leeggooien, je browser onthoudt nog de oude plaatjes. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
cornie |
|
ik heb dat al meerdere keren geprobeerd, en het werkt niet |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 10003 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
cornie schreef: | ik heb dat al meerdere keren geprobeerd, en het werkt niet |
mmm welk plaatje mis je dan?? _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
cornie |
|
het gaat om de eerste en de derde steen in het rijtje van 4, alleen de steen die ik aanklik veranderd. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
cornie schreef: | het gaat om de eerste en de derde steen in het rijtje van 4, alleen de steen die ik aanklik veranderd. |
ik bedoel welk plaatje zie je, rechter muisklik en dan eigenschappen. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
cornie |
|
zodra ik er een heb zal ik het neerzetten, op dit moment geen spellen waar ik in moet zetten |
|
Naar boven |
|
 |
 |
miomaatje |
|
Als ik hier lees dat je moet Refreshen weet ik niet hoe je dat doet, ik ben maar een leek op dit gebied,
gr. mioma |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 93537 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 69 Geslacht: Vrouw |
|
miomaatje schreef: | Als ik hier lees dat je moet Refreshen weet ik niet hoe je dat doet, ik ben maar een leek op dit gebied,
gr. mioma |
Refreshen is op f5 drukken of control+f5. Of even uit- en weer inloggen. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
miomaatje |
|
Hallo Marinanne,
bedankt voor je antwoord |
|
Naar boven |
|