Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
loenatiek |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Vipbitch
|
Grappig, ik zie nog maar een steen liggen en die ligt bij je tegenstander? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
HaagseDammer  Supervip
Geregistreerd op: 26-5-2003 Totaal berichten: 769 Woonplaats: Den Haag Leeftijd: 48 Geslacht: Man |
|
Klopt en jij hebt geen tegels meer en dus eindigt het spel. En zoals Vipbitch al aangaf, is de laatste tegel, die veel punten oplevert niet die van jou maar van je tegenstander. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
loenatiek |
|
die 634 ligt dus wel bij mij, ik had m juist tot t laatst bewaard opdat hij dan zoveel op zou leveren, vindt het dus heel vreemd dat ik hem niet kan leggen |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Vipbitch
|
Het is idd zo, omdat je tegenstander als laatste aan heeft gelegd. Ik begrijp alleen niet waarom iemand anders die steen bij hem ziet liggen en niet bij jou.
Maar degene die de eerste steen legt, legt ook de laatste. Niet eerlijk? Jawel, omdat je met de eerste steen die aangelegd wordt nooit punten kunt scoren.  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Snoetje |
|
Volgens mij begint wit en doet zwart de laatste zet. Wit houdt 1 steen over. Dus niet je beste steen tot het laatst bewaren  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Sabotage |
|
loenatiek schreef: | Kan iemand mij vertellen waarom ik mijn laatste steen niet mag leggen?
In de spelregels staat duidelijk:
Het spel eindigt wanneer een speler geen tegels meer heeft of beide spelers na elkaar passen. |
Je eigen quote uit de spelregels geeft al antwoord op je vraag.....je tegenstander heeft geen tegels meer en dus is het spel afgelopen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
loenatiek |
|
aaaah verrek, nu je t zegt......
thanx, nu is het iig wel duidelijk |
|
Naar boven |
|
 |
 |
the-jedi |
|
Voor alle duidelijkheid.
Ik had bij de laatste zet al vermeld dat je geen nabeurd had.
is mij ook een keer overkomen met een partij die ik met 3 punten verloor en nog een steen had die nog punten had opgeleverd. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|