Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
noesje
Geregistreerd op: 29-4-2006 Totaal berichten: 85 Leeftijd: 43 Geslacht: Vrouw |
|
Heb juist hetzelfde probleem sinds het wijzigen van de snelheid.
Is wel vervelend als je aan het spelen bent.
Groetjes Noesje |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
linnie2007 |
|
ja vreemd he
snap er ook niks van... |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 84125 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 65 Geslacht: Vrouw |
|
linnie2007 schreef: | ja vreemd he
snap er ook niks van... | Misschien Java even updaten? http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp
Welke browser heb je?
Heb je al geprobeerd wat er gebeurd als je onderaan de pagina op: Als je een oude versie browser hebt en dit niet werkt, klik hier" drukt? _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
linnie2007 |
|
java ga ik nu updaten.
ik gebruik internet explorer 6. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
natje  Supervip Geregistreerd op: 1-1-2006 Totaal berichten: 13 Woonplaats: izegem Leeftijd: 41 Geslacht: Vrouw |
|
Hallo,
Ik probeer al gans de morgen mijn zetten te doen bij egelrace...
Maar geen van die spelen gaat,ik zie enkel mijn kleur van egels staan en niets van het bord...
Zelfs als ik tijdje wacht verandert er niets...
Heeft nog iemand dit probleem of een idee hoe dit kan verholpen worden...
groetejs,Natje |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 84125 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 65 Geslacht: Vrouw |
|
natje schreef: | Hallo,
Ik probeer al gans de morgen mijn zetten te doen bij egelrace...
Maar geen van die spelen gaat,ik zie enkel mijn kleur van egels staan en niets van het bord...
Zelfs als ik tijdje wacht verandert er niets...
Heeft nog iemand dit probleem of een idee hoe dit kan verholpen worden...
groetejs,Natje |
Probeer eens je cookies en tijdelijke internetbestanden /cache/buffer te verwijderen.
Ga in Internet Explorer naar menu Extra -> Internet-opties en klik daar op cookies verwijderen en tijdelijke bestanden verwijderen.
Of
In Mozilla Firefox 2.0 voor Cookies, ga naar menu Extra -> Opties -> Privacy -> Cookies tonen en dan alle Cookies verwijderen.
Voor Buffer: ga naar menu Extra -> Opties -> Netwerk --> Buffer nu wissen.
Daarna browser afsluiten en opnieuw opstarten. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Doomdark |
|
linnie2007 schreef: | java ga ik nu updaten.
ik gebruik internet explorer 6. |
Het spel werkt met JavaScript. Java is iets anders. Je kan beter je Internet Explorer update of nog beter Firefox installeren. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
linnie2007 |
|
oh oke.
ik weet nog niet of ik wil updaten naar explorer 7, want de laatste keer dat ik dat had gedaan liep het allemaal niet lekker...
ik denk er nog ff over na haha
in ieder geval bedankt |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Doomdark |
|
linnie2007 schreef: | oh oke.
ik weet nog niet of ik wil updaten naar explorer 7, want de laatste keer dat ik dat had gedaan liep het allemaal niet lekker...
ik denk er nog ff over na haha
in ieder geval bedankt |
Dan is Firefox een goede keus, want dan kan je IE6 er gewoon naast houden.  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
caatje123  Supervip
Geregistreerd op: 2-10-2005 Totaal berichten: 65 Leeftijd: 41 Geslacht: Vrouw |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9866 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 49 Geslacht: Man |
|
caatje123 schreef: | http://www.jijbent.nl/egelrace/play.php?gamenumber=6545207
ik ben geel. Ik heb 5 gegooid. In het vak van vier staat een stapel egels. Ik zie bovenop een gele. Maar ik kan zien, aan de vorige set, dat het eigenlijk een rode moet zijn.
foutje? |
nee geen fout.. er is een rode bovenop gekomen, maar ik laat er alleen 4 zien . Ga er maar met je muis overheen, dan staat er 5 hoog. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
linnie2007 |
|
heb op de link gedrukt als je webbrowser het niet doet....en het is gefixt!
vraag me wel af wat er dan nu precies anders is haha  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|