FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
zuipeerstejaars
BerichtGeplaatst: Vr Jul 06, 2007 16:40    Onderwerp: Shogi oefenen Reageer met quote

Ik heb net 5 keer tegen de PC gespeeld Shogi bij: Handig en tips -> Shogi oefenen, en alle 5 keer redelijk makkelijk gewonnen. Hij geeft gewoon al zijn stukken 1 voor 1 weg. Nu heb ik misschien een definitieve rating en wat geoefend, maar mijn rating is lager dan 1500 en dus zou ik zeggen dat het veels te makkelijk is. Is het niet in te stellen dat je meerdere niveaus hebt? Of zijn die er al en heb ik niet goed gekeken.
Nu kun je in 1 minuut winnen, gewoon zetten wat het eerst bij je opkomt en klaar is kees.
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9846
Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Jul 06, 2007 16:51    Onderwerp: Re: Shogi oefenen Reageer met quote

zuipeerstejaars schreef:
Ik heb net 5 keer tegen de PC gespeeld Shogi bij: Handig en tips -> Shogi oefenen, en alle 5 keer redelijk makkelijk gewonnen. Hij geeft gewoon al zijn stukken 1 voor 1 weg. Nu heb ik misschien een definitieve rating en wat geoefend, maar mijn rating is lager dan 1500 en dus zou ik zeggen dat het veels te makkelijk is. Is het niet in te stellen dat je meerdere niveaus hebt? Of zijn die er al en heb ik niet goed gekeken.
Nu kun je in 1 minuut winnen, gewoon zetten wat het eerst bij je opkomt en klaar is kees.

Het is ook maar een oefen applet Smile

Maar ik heb deze gewoon ergens van internet afgeplukt, als jij een betere weet hou ik me aanbevolen!
vor09Offline

Totaal berichten: 14
Geslacht: Onbekend
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Jul 08, 2007 10:02    Onderwerp: Re: Shogi oefenen Reageer met quote

zuipeerstejaars schreef:

Probeer het eens met het programma van Reijer Grimbergen:
http://gamelab.yz.yamagata-u.ac.jp/SHOGI/SPEAR/spearmain.html
Is wel met Japanse karakters Sad .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
technosphere11Offline
Totaal berichten: 5
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Za Dec 15, 2007 20:22    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.genedavissoftware.com/games/shogi_link.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel