FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MarianneOnline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 86261
Leeftijd: 66
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Mei 26, 2007 6:55    Onderwerp: Reageer met quote

zuipeerstejaars schreef:
Het kan ook zijn dat je PC of Jijbent tijdelijk traag was. Ik kijk en klik en druk ook regelmatig direct op "doe zet". Maar dan blijkt toch dat hij nog bezig was met dobbelen en heb je nul punten. Vooral om 1.38 uur en 3.08 uur gebeurt dat regelmatig.

Zet dan bij je instellingen rollende stenen op uit. Dan heb je daar geen last meer van.
Dobbels rollend: Ja/Nee (Rollende dobbelstenen bij dobbelspel)
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9891
Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Mei 26, 2007 8:32    Onderwerp: Reageer met quote

zuipeerstejaars schreef:
Het kan ook zijn dat je PC of Jijbent tijdelijk traag was. Ik kijk en klik en druk ook regelmatig direct op "doe zet". Maar dan blijkt toch dat hij nog bezig was met dobbelen en heb je nul punten. Vooral om 1.38 uur en 3.08 uur gebeurt dat regelmatig.

Kan in ieder geval niet aan jijbent liggen, omdat de dobbelstenen niet echt rollen, het is gewoon een animated gif. Oftewel 1 plaatje met andere plaatjes erachter die als diashow worden afgespeeld.
zuipeerstejaars
BerichtGeplaatst: Za Mei 26, 2007 17:12    Onderwerp: Reageer met quote

bram schreef:
zuipeerstejaars schreef:

Kan in ieder geval niet aan jijbent liggen, omdat de dobbelstenen niet echt rollen, het is gewoon een animated gif. Oftewel 1 plaatje met andere plaatjes erachter die als diashow worden afgespeeld.

Zo bedoelde ik het ook niet. Wilde niet jijbent de schult geven. Maar om 1.38 en 3.08 ´s nachts loopt de site altijd wat langzamer en blijft ie soms bij 1 zo'n dia'tje hangen en dan scroll ik naar beneden, en druk op doe zet. Maar dan zie ik niet dat hij nog iets verder "rolde".

Bedankt Marianne, ik heb het "rollen" inderdaad maar uitgezet. Want het is altijd vervelend als je verliest door je eigen domme fouten.
Naar boven
wwwillyOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 183
BerichtGeplaatst: Wo Dec 12, 2007 19:23    Onderwerp: 3+2 dezelfden Reageer met quote

http://www.jijbent.nl/dobbelspel/play.php?gamenumber=6295662

Waarom kan ik deze worp 3x3 en 2x3 niet bij 2+3 kwijt??? Beetje vreemd dat zo'n worp niet mag.

Groetjes Willy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MarianneOnline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 86261
Leeftijd: 66
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Dec 12, 2007 19:26    Onderwerp: Re: 3+2 dezelfden Reageer met quote

wwwilly schreef:
http://www.jijbent.nl/dobbelspel/play.php?gamenumber=6295662

Waarom kan ik deze worp 3x3 en 2x3 niet bij 2+3 kwijt??? Beetje vreemd dat zo'n worp niet mag.

Groetjes Willy

Omdat dit al vaker gevraagd is, gaat deze op slot.
Zie http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?t=3839
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5

Ga naar: