FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tangramOffline
Totaal berichten: 17
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Zo Sep 30, 2007 9:35    Onderwerp: Pinguin toernooi tijdens SPellenspektakel Reageer met quote

tijdens het SPellenspektakel te Zwolle zal er een pinguin toernooi worden georganiseerd.
Meer info op

http://www.spellenspektakel.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
tangramOffline
Totaal berichten: 17
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Za Nov 10, 2007 16:05    Onderwerp: meer info over het NK pinguin Reageer met quote

Nog mee info over het NK Pinguin. Ik weet niet of ik zelf ga. T is een heel eind reizen van waar ik woon (Noord Holland)

Op het Spellenspektakel 2007 zijn net als ieder jaar weer diverse toernooien. Op vrijdag 23 november is het allereerste NK Pinguïn, zaterdag 24

november is het NK Carcassonne. Op de zondag erna is het NK De Kolonisten van Catan!

Om zeker te zijn van een startplaats kan je nu een plek reserveren voor de verschillende toernooien. Stuur een e-mail naar sander@999games.nl met daarin jouw naam adres en telefoonnummer en aan welk toernooi je mee wilt doen. Let op! Dit is slechts een reservering. Om mee te doen aan één of meerdere van de toernooien moet je jezelf inschrijven op het Spellenspektakel. Dit kan op de dag van het toernooi een uur voordat het toernooi begint.

Het NK Pinguïn begint op vrijdag 23 november om 13.00 uur en duurt tot ongeveer 14.30 uur. Inschrijven kan vanaf 12.00 uur ’s middags op vrijdag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: