FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kevintju
BerichtGeplaatst: Di Sep 19, 2006 0:51    Onderwerp: Reageer met quote

davos schreef:
Kevintju schreef:
Ik ben bang dat je gelijk hebt Sad . Kan je dan misschien een analyse/schatting maken van wie er nu beter voorstaat? Ik ben er best benieuwd naar Smile

Ik ben daar ook benieuwd naar Wink
Ik durf daar eigenlijk geen uitspraak over te doen. Volgens mij is de partij nog helemaal open Smile

Zou je deze partij willen afmaken in je eentje tegen pombeest (in jullie eigen tempo)? Dat zou ik reuze interessant vinden als jullie dat willen doen! Very Happy
Naar boven
davos
BerichtGeplaatst: Di Sep 19, 2006 18:59    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is misschien een alternatief. We zouden dan wel het speeltempo laag moeten houden, want als we 20 zetten per dag spelen is het niet meer te volgen. Dan is de partij in een week of 2 klaar en dat is niet de bedoeling lijkt me.
Naar boven
Kevintju
BerichtGeplaatst: Do Sep 21, 2006 1:07    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien zo rond de 3 tot 5 zetten perdag op z'n hoogst? Of anders 1 zet per dag? Dat zou ik wel een redelijke tempo vinden.
Naar boven
davos
BerichtGeplaatst: Do Sep 21, 2006 21:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb het er nog met pombeest over gehad.

Een punt is dat de partij eigenlijk nog maar net is begonnen. Hoe wij hem verder ook zouden uitspelen heeft niets meer met de praatgo partij te maken. Het wordt verder gewoon een partijtje tussen hem en mij. De uitslag zou niet zo veel zeggen over de stand op dit moment. Er kan nog zo veel gebeuren.

Een ander punt is dat ik het bij nader inzien eigenlijk niet zo interessant vind om een partij uit te spelen die niet de mijne is.
Naar boven
Kevintju
BerichtGeplaatst: Vr Sep 22, 2006 2:27    Onderwerp: Reageer met quote

In dat geval volg ik wel andere partijen tussen jullie 2 Wink Ik dacht dat deze opening misschien wel interessant genoeg was om ermee voort te zetten, maar als jullie daar anders over denken dan vertrouw ik op jullie mening. Jammer, maar helaas Wink
Naar boven
davos
BerichtGeplaatst: Vr Sep 22, 2006 15:45    Onderwerp: Reageer met quote

Ik bedoel niet dat ik de opening niet interessant vind, maar het is niet mijn opening. De stijl van het praatgo team als geheel is niet mijn stijl. Het is toch niet zo leuk om een partij van iemand anders over te nemen als om je eigen partij te spelen?
Naar boven
IvebOffline
Totaal berichten: 987
Leeftijd: 50
Geslacht: Vrouw
BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2006 10:54    Onderwerp: Reageer met quote

Dus jullie stoppen met praat-go?
davos
BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2006 12:13    Onderwerp: Reageer met quote

Noodgedwongen, ja. De inbreng van spelers werd te klein om de partij voort te zetten en uit de reakties sinds 20 augustus kan ik niet opmaken dat dit zal verbeteren. Ik bedoel daarmee dat er nauwelijks reakties zijn van de spelers die tot nu toe hebben gestemd. Daar leid ik uit af dat deze spelers weinig interesse meer hebben in het voortzetten van de partij.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: