Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Eelke
BerichtGeplaatst: Do Aug 31, 2006 10:16    Onderwerp: Nieuwe nummer 1 op ratinglijst Reageer met quote

Ik zie dat Frisekea nu op nummer 1 staat van de ratingranglijst molenspel. Gefeliciteerd, Frank, knap gedaan! beerchug Eindelijk de drie buitenlanders gepasseerd. Hoe heb je dat gedaan? Zo te zien door veel te spelen tegen lagere spelers? Ga je nu de confontatie met de nummer 2 t/m 4 aan? Razz
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Do Aug 31, 2006 11:29    Onderwerp: Re: Nieuwe nummer 1 op ratinglijst Reageer met quote

Eelke schreef:
Ik zie dat Frisekea nu op nummer 1 staat van de ratingranglijst molenspel. Gefeliciteerd, Frank, knap gedaan! beerchug Eindelijk de drie buitenlanders gepasseerd. Hoe heb je dat gedaan? Zo te zien door veel te spelen tegen lagere spelers? Ga je nu de confontatie met de nummer 2 t/m 4 aan? Razz

Bedankt Eelke. Eindelijk eens een Nederlander op de nummer 1 plaats. Ik wilde een maand geleden de sprong naar 1 maken en dat is gelukt, heb inderdaad vooral tegen de wat lagere spelers gespeeld.

De buitenlanders namen mijn uitdagingen niet aan, behalve djinn waarmee ik een aantal spannende potjes heb gehad, waarvan ik er 1 had moeten winnen. Verder zal ik ze nu waarschijnlijk wel treffen in de normale toernooien.

Qua speelstijl en speelsterkte denk ik nu dat ik de terechte nummer 1 ben, en dat zal ik ook in het kampioenschap willen laten zien. Ik ben inmiddels al bijna 150 partijen ongeslagen. Razz
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Do Aug 31, 2006 13:07    Onderwerp: Reageer met quote

gefeli en gezien de reeks ongeslagen partijen ook zeker terecht!
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Sep 13, 2006 15:09    Onderwerp: Re: Nieuwe nummer 1 op ratinglijst Reageer met quote

Het zou leuk zijn als er weer eens een nieuw toernooi molenspel werd gestart. Deze keer duurt het wel erg lang! Waar blijven die deelnemers???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Eelke
BerichtGeplaatst: Do Sep 14, 2006 8:59    Onderwerp: Reageer met quote

Oké, oké, rustig maar! Razz Ik sta er al bij.
Naar boven
hugo92Offline

Totaal berichten: 565
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Sep 16, 2006 13:31    Onderwerp: Re: Nieuwe nummer 1 op ratinglijst Reageer met quote

torenwachter schreef:
Het zou leuk zijn als er weer eens een nieuw toernooi molenspel werd gestart. Deze keer duurt het wel erg lang! Waar blijven die deelnemers???

Ik heb me al opgegeven Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail 
annette
BerichtGeplaatst: Ma Sep 18, 2006 1:55    Onderwerp: Re: Nieuwe nummer 1 op ratinglijst Reageer met quote

frisekea schreef:
wilde een maand geleden de sprong naar 1 maken en dat is gelukt, heb inderdaad vooral tegen de wat lagere spelers gespeeld.

:? hmmm vroeg me al af waarom jij mij opeens veel uitdaagde, ik weet niet of ik dit nu zo joffel vindt van je.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: