FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
joey_mans
BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2005 17:21    Onderwerp: Reageer met quote

in zeeslag zit ook redelijk veel diepgang hoor ... het draait niet alleen om geluk , ook om je hersens ... stel je hebt es een paar dagen afgekeken bij je tegenstander of zo en hij zet heel vaak het zelfde neer , dan kun je het gewoon makkelijk winnen ... ook zonder af te kijken , kun je goede tactieken hebben... het spel met de minste diepgang is dan wel dobbelspel , maar dat wil ook niet zeggen dat daar vrijwel geen diepgang in zit ... je moet denken : ok die 5D heb ik gehad , nu heb ik 22234 dus houd ik of drie tweeen of de twee, drie en vier vast ? de twee , drie en vier want meestal krijg je nooit 2 dezelfde dingen achter elkaar : en dan is het nu zo ... 14234 ... dus kleine straat ... en met strategie is er ook een beetje geluk nodig ... je moet namelijk de juiste stuk slaan ....
Naar boven
rvisserOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 666
Geslacht: Man
Atjeh
BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2005 22:06    Onderwerp: Niet zo populair, maar wel leuk Reageer met quote

Strategie is een heel leuk spel hoor, maar de factor geluk maakt het wat minder leuk. De laatste tijd speel ik liever subulata dan strategie. Met het beginbord speelt de factor geluk een rol, maar daar houdt het wel zo'n beetje mee op. En het klopt inderdaad dat bij alle spellen van jijbent wel wat inzicht nodig is. Bij het ene spel wel meer dan bij het andere.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
joey_mans
BerichtGeplaatst: Do Dec 29, 2005 23:34    Onderwerp: Re: Niet zo populair, maar wel leuk Reageer met quote

rvisser schreef:
Strategie is een heel leuk spel hoor, maar de factor geluk maakt het wat minder leuk. De laatste tijd speel ik liever subulata dan strategie. Met het beginbord speelt de factor geluk een rol, maar daar houdt het wel zo'n beetje mee op. En het klopt inderdaad dat bij alle spellen van jijbent wel wat inzicht nodig is. Bij het ene spel wel meer dan bij het andere.

mij best hoor , nog niet gespeeld subulata , zal ik cker es doen , maar voorlopig houd ik het op zeeslag zie onderschrift Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: