Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Ilja_the_great
Geregistreerd op: 18-7-2004 Totaal berichten: 55 Leeftijd: 40 Geslacht: Man |
|
Helaas moet ik melden, dat ik al 4 partijen met bugs heb, namelijk 2 x haai nr1, tenzij de regels veranderd zijn, heb ik een probleem, kost mij of mijn tegenstander punten,  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
jwchess Superadmin
Geslacht: Man |
|
Even je cache leeggooien!
Als het dan nog optreedt moet je de spelnummers vermelden. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Ilja_the_great
Geregistreerd op: 18-7-2004 Totaal berichten: 55 Leeftijd: 40 Geslacht: Man |
|
het lijkt inderdaad opgelost als ik de pagina telkemaal refresh, met dank. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
vlinder |
|
Fijn dat het zo snel is aangepast. Het is nu een stuk makkelijker om de vissen van elkaar te onderscheiden  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
dzengish  Supervip
Geregistreerd op: 12-11-2004 Totaal berichten: 168 Woonplaats: Tilburg Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Leuk spel hoor dit seasim! Ik ben van plan dit veel te gaan spelen-)
Maar die kleurtjes, ik lees dat ze aangepast zijn maar ik merk daar niet veel van. Ook niet na het legen van m´n cache enz.
Kan die bruine vis niet groen worden ofzo?
Ik heb vrij slechte ogen maar heb daar maar bij een enkel spel een beetje last van, hier is het eigenlijk niet om te doen, dus ik kijk iemand heeeeeeeel erg lief aan en vraag of die black molly´s in groene guppies verandert kunnen worden-)
Ik zou het heel erg waarderen  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Glorfindel
Geregistreerd op: 8-10-2004 Totaal berichten: 2297 Woonplaats: Ermelo Leeftijd: 35 Geslacht: Man |
|
De vissen zwemmen altijd dezelfde kant op, daardoor kun je ze ook van elkaar onderscheiden  _________________ Er zijn twee dingen in het leven die belangrijk zijn om succes te hebben. 1) Vertel niet alles wat je weet. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
duveltsje |
|
de kleuren liggen heel erg dicht bij elkaar, en ik vergis me vaak ... kunnen de vissen niet sterker contrasterende kleuren krijgen zoals bijvoorbeeld groen oranje en blauw ofzo? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9889 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 50 Geslacht: Man |
|
duveltsje schreef: | de kleuren liggen heel erg dicht bij elkaar, en ik vergis me vaak ... kunnen de vissen niet sterker contrasterende kleuren krijgen zoals bijvoorbeeld groen oranje en blauw ofzo? |
Daarom liggen de vissen per kleur ook een andere kant uit! _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Glorfindel
Geregistreerd op: 8-10-2004 Totaal berichten: 2297 Woonplaats: Ermelo Leeftijd: 35 Geslacht: Man |
|
duveltsje schreef: | de kleuren liggen heel erg dicht bij elkaar, en ik vergis me vaak ... kunnen de vissen niet sterker contrasterende kleuren krijgen zoals bijvoorbeeld groen oranje en blauw ofzo? |
Haaien die op goudvissen jagen zijn niet echt stoer ofzo  _________________ Er zijn twee dingen in het leven die belangrijk zijn om succes te hebben. 1) Vertel niet alles wat je weet. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
RenGo |
|
Citroenhaaien zijn best wel stoer  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
duveltsje |
|
Glorfindel schreef: | duveltsje schreef: | de kleuren liggen heel erg dicht bij elkaar, en ik vergis me vaak ... kunnen de vissen niet sterker contrasterende kleuren krijgen zoals bijvoorbeeld groen oranje en blauw ofzo? |
Haaien die op goudvissen jagen zijn niet echt stoer ofzo  |
Maar wel goed te zien Maarreh, bedriegen m'n ogen me of zijn de kleuren aangepast? Het zijn geen goudvissen hier bij mij, maar verschil is nu duidelijk te zien. Dank  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
jwchess Superadmin
Geslacht: Man |
|
Nee de kleuren zijn niet aangepast.  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
duveltsje |
|
jwchess schreef: | Nee de kleuren zijn niet aangepast.  | Ha, dan heb ik hier een lekkere meevaller  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
catalina_marina Geregistreerd op: 23-10-2005 Totaal berichten: 14 Woonplaats: Ospel Leeftijd: 33 Geslacht: Vrouw |
|
Ik klikte net ook per ongeluk op de verkeerde vis. Realizeerde het me toen ik de zet bevestigde.  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
pokie
Geregistreerd op: 10-8-2004 Totaal berichten: 22 Geslacht: Onbekend |
|
hoi hoi,
ik lees dat de kleuren aangepast zijn, maar zie daar helemaal niks van, ook de oude bestanden heb ik weggegooid, maar niks helpt. heel jammer, want verder vind ik het echt een heel gaaf spel. om er citroenhaaien, of groene guppies van te maken, lijkt me heel prettig.
Misschien helpt het als ik er nog een bloemetje tegen aan gooi??
groetjes, pokie |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
|