Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stino
BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2005 23:31    Onderwerp: Re: top 30 Reageer met quote

torenwachter schreef:
sta inmiddels al 333 Sad .

zo erg is het toch nog ni Laughing
Naar boven
cplatinck
BerichtGeplaatst: Do Sep 22, 2005 12:09    Onderwerp: Re: top 30 Reageer met quote

torenwachter schreef:
Nou, mij zie je voorlopig niet meer in de top 10, ik heb het een half jaartje volgehouden, en nu verlies ik bijna elke paertij, sta inmiddels al 33 Sad . Heeft iemand anders ook wel eens zo'n terugval?

tuurlijk ... pjotter is ook aan het dalen, z'n hoogste is 2500 en nu heeft ook ook maar 2432

beetje slordig of te snel zijn heeft iedereen wel eens ...
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Sep 23, 2005 18:50    Onderwerp: Re: top 30 Reageer met quote

cplatinck schreef:
torenwachter schreef:
Nou, mij zie je voorlopig niet meer in de top 10, ik heb het een half jaartje volgehouden, en nu verlies ik bijna elke paertij, sta inmiddels al 33 Sad . Heeft iemand anders ook wel eens zo'n terugval?

tuurlijk ... pjotter is ook aan het dalen, z'n hoogste is 2500 en nu heeft ook ook maar 2432

beetje slordig of te snel zijn heeft iedereen wel eens ...

Je hebt gelijk geloof ik, ik begin voorzichtig weer wat partijtjes te winnen... Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
vince1971Offline

Totaal berichten: 96
Leeftijd: 49
BerichtGeplaatst: Za Sep 24, 2005 1:02    Onderwerp: Re: top 30 Reageer met quote

torenwachter schreef:
Nou, mij zie je voorlopig niet meer in de top 10, ik heb het een half jaartje volgehouden, en nu verlies ik bijna elke paertij, sta inmiddels al 333 Sad . Heeft iemand anders ook wel eens zo'n terugval?

Sta zelf nu redelijk stabiel tussen de 1900 en 2000 punten...sta er al maanden tussen..balen !
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Za Sep 24, 2005 1:22    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb dat ook met 4 op een rij, dat gaat nogal in pieken en dalen lijkt Smile heb het met nog wel meer spellen eigenlijk... gaat het een tijd goed en speel je het veel en gaat het daardoor steeds beter, maar dan wordt het routine en gaat het weer achteruit en is het ook minder leuk. Dan speel ik meestal ook weer meer andere spellen en dan is de routine op een gegeven moment ook weg en zak je flink... als het routine gevoel en de eisen aan je niveau dan helemaal weg is wordt het weer leuk en kan je opnieuw beginnen Smile
Naar boven
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3994
Leeftijd: 37
Seychelles
BerichtGeplaatst: Za Sep 24, 2005 1:49    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb dat ook, stond op een gegeven moment rond de 10e plek, en daarna weer fors gedaald
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Sep 24, 2005 10:49    Onderwerp: Reageer met quote

TheTimmy schreef:
ik heb dat ook, stond op een gegeven moment rond de 10e plek, en daarna weer fors gedaald

Dat stelt me gerust, alhoewel ik toch erg graag weer 100 punten erbij zou willen hebben Sad
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Wo Okt 05, 2005 21:36    Onderwerp: Reageer met quote

en wie nu gaat kijken ziet dat Pjotter (toch voor even Laughing ) van zijn troon gestoten is Smile

Proficiat Xufo
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Wo Okt 05, 2005 21:40    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie prestatie Xufo!
Naar boven
Xufo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 05, 2005 21:59    Onderwerp: Reageer met quote

Thx! Ik ben blij dat ik Pjotter een keer van de troon mag stoten Very Happy Nou nog zien dat ik dit niveau houd en nummer 1 blijf Very Happy
Naar boven
Pjotter
BerichtGeplaatst: Do Okt 06, 2005 12:29    Onderwerp: Reageer met quote

Xufo schreef:
Thx! Ik ben blij dat ik Pjotter een keer van de troon mag stoten Very Happy Nou nog zien dat ik dit niveau houd en nummer 1 blijf Very Happy

Gefeliciteerd, kijken of ik me overmoedige spel nog goed kan maken in de andere spelletjes moet ook niet de nr2 onderschatten merk ik rofl

Feli.
Naar boven
Pjotter
BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2005 19:28    Onderwerp: Reageer met quote

Heb hem nu inmiddels weer een tijdje terug en veilig gemaakt Smile

Top 100 4 op een rij: (907 actieve spelers)
1. Pjotter 2459 (2650-26-252)
2. Xufo 2437 (1754-38-384)
3. Vinnie 2399 (641-5-95)
4. stino 2395 (215-14-69)
5. daudey 2324 (526-9-180)

Maar het heeft toch 20dagen geduurt dat ik er niet meer op stond, met tetris is Moortje toch echt sterker dan mij en staat zeer verdienstelijk op nummer 1.
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Ma Okt 31, 2005 21:44    Onderwerp: Reageer met quote

gezien van waar je komt, een hele knappe prestatie van je Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: