Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pjotter
BerichtGeplaatst: Ma Jun 20, 2005 21:38    Onderwerp: Live toernooi Reageer met quote

Ik zet het even opnieuw in nieuw onderwerp omdat bij de eerste geen reactie`s meer komen omdat velen misschien al alles gelezen denken te hebben Smile.

Dit is nu even het laatste idee.

Wanneer: Vrijdag 24-september-2005 Waar: Hoorn
Hoelaat: Zal nog even bekijken.

Het zal wel mooi weer moeten zijn want dan kunnen we bij mij thuis in de tuin kunnen zitten.
Misschien leuk om ook nog andere spellen te gaan spelen en voetbalveld zit ook naast ons huis ( 1 op 2meter afstnad met 2 kleine doeltjes en 1op 30meter met 2grote doelen ).
Ik heb ook nog bordspellen zoals Stratego 4 en Risk, Monopoly nog vele anderen en een Tafelvoetbal spel.
Dus wie even genoeg heeft van 4op een rij kan zich zo tot iets anders wenden.

Me huis is makkelijk te vinden zowel als auto als trein, na snelweg alleen nog maar 1 straat door en na de treinrit 1bus of 1straat ( 15min lopen ).

Dit zijn even wat gedachten als ik nog iets vergeet hoor ik het wel, als veel mensen het te ver vinden zal het ook niet doorgaan, wil toch wel een opkomst tussen de 8 en 15 personen.

Laatst aangepast door Gast op Ma Sep 05, 2005 14:10, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Mr.RoflOffline

Totaal berichten: 1807
Geslacht: Onbekend
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Jun 20, 2005 23:44    Onderwerp: Reageer met quote

Laughing Leuk initatief pjotter yes Hoorn is voor mij om de hoek dus als ik niets anders heb kom ik ook langs. Ikzelf heb debeerislos, subulata, oware, othello en vele andere bordspellen welke ik allemaal bereid ben mee te nemen. Roep maar als je een leuk spel denkt te weten ik heb er velen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail 
TheTimmyOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3994
Leeftijd: 37
Geslacht: Man
Seychelles
BerichtGeplaatst: Do Aug 18, 2005 14:12    Onderwerp: Reageer met quote

26e red ik helaas niet, de dag erna vieren mijn ouders hun 25 jarige bruiloft, eerder in de week red ik wel denk ik
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: