FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Angie_1975
BerichtGeplaatst: Wo Apr 13, 2005 16:21    Onderwerp: Punten Kwijt!! Reageer met quote

Hai

Ik Wilde Ff Zeggen Dat Ik SUPER KWAAD Ben!!!!
Sjonge Jonge Ik Vind Het Asociaal Dat Als Ik Win IK WIN! Er Punten Afgaan En Niet Zo'n Klein Beetje Ook! Van 1500 Naar 1436... Belachelijk... Echt Hoor! Er Niks Bij Ok. Maar Er Wat Af Terwijl Je Wint Das Echt BELACHELIJK!!!
Naar boven
vbouwers
BerichtGeplaatst: Wo Apr 13, 2005 16:23    Onderwerp: Reageer met quote

Tja, dat krijg je als je met een voorlopige rating tegen spelers met een veel lagere rating gaat spelen... Zo werkt het bij iedereen Very Happy
Naar boven
Angie_1975
BerichtGeplaatst: Wo Apr 13, 2005 16:26    Onderwerp: Reageer met quote

Ja Nou

IT'S STILL RIDICULOUS!!!!!!!!!

Sjonge Heej... Zie Er Het Nut Niet Van In
Hoe Kan Ik Dat Nouw Weten?! Ik Wil Punten...
Stel Je Voor Je Wint De Lotto En Je Moet Dokken.... Das Toch Hetzelfde?!
Naar boven
idiotbox
BerichtGeplaatst: Wo Apr 13, 2005 16:30    Onderwerp: Reageer met quote

Speel dan tegen mensen van gelijke rating, probleem ook opgelost. Verder is dat altijd zo met een tijdelijke rating, 15 potjes spelen en het zal je nooit weer gebeuren.
Naar boven
GroeneveldOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 3310
Leeftijd: 56
Geslacht: Man
Solomon_islands
BerichtGeplaatst: Wo Apr 13, 2005 18:36    Onderwerp: Reageer met quote

dit staat letterlijk !! in de regels

Als je minder dan 15 spellen hebt gespeeld krijg je een voorlopig rating, er staat dan een sterretje (*) achter de rating.
Dit houdt in dat je rating erg kan fluctueren en je b.v. ook in rating omlaag kan gaan bij winst (op iemand met een lagere rating), dit geldt andersom ook.
Het kan ook voorkomen dat je rating niet wijzigt als je gewonnen of verloren hebt. Dit komt b.v. voor als je wint van iemand met een lagere rating (b.v. als jij 1700 hebt en je tegenstander 1500). Ook de andere kant dan op, als je b.v. verliest van iemand met een hogere rating, kan je rating ongewijzigd blijven (als jij b.v. 1300 hebt en je tegenstander 1500).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Angie_1975
BerichtGeplaatst: Zo Apr 17, 2005 18:12    Onderwerp: Reageer met quote

idiotbox schreef:
Speel dan tegen mensen van gelijke rating, probleem ook opgelost. Verder is dat altijd zo met een tijdelijke rating, 15 potjes spelen en het zal je nooit weer gebeuren.

Dat Is Niet Altijd Zo Hoor... Ik Won Laatst Dobbelspel.. Heb Ik Weet Niet Hoeveel Potjes Gespeeld... En Nog Punten Deraf Dus...
Naar boven
MovieloverxxlOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 1756
Leeftijd: 34
Belgium
BerichtGeplaatst: Zo Apr 17, 2005 18:42    Onderwerp: Reageer met quote

Angie_1975 schreef:
idiotbox schreef:

Dat Is Niet Altijd Zo Hoor... Ik Won Laatst Dobbelspel.. Heb Ik Weet Niet Hoeveel Potjes Gespeeld... En Nog Punten Deraf Dus...

Dat kan niet, maar als je zegt welk potje het was (kan je zien in je overzicht), kunnen de admins ook wel es checken dat het niet zo is.

je kan alleen zakken met een verlies als je vaste rating hebt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
frederik.pruis
BerichtGeplaatst: Zo Apr 17, 2005 22:04    Onderwerp: Reageer met quote

Angie_1975 schreef:
Ja Nou

IT'S STILL RIDICULOUS!!!!!!!!!

Sjonge Heej... Zie Er Het Nut Niet Van In
Hoe Kan Ik Dat Nouw Weten?! Ik Wil Punten...
Stel Je Voor Je Wint De Lotto En Je Moet Dokken.... Das Toch Hetzelfde?!

Nou, nou, nou Angela..........., als ik jou motto eens even lees dan moet je gewoon even een paar woordjes veranderen in
"Na De 15e Partij Is Er Weer Een Dag".

Morgen is er weer een dag. We wachten af hoe je gaat reageren als je partij 16 gewonnen hebt.

Groetjes en nog veel speelplezier.

Freek
Naar boven
kierownikOffline

Totaal berichten: 1091
Leeftijd: 44
Noordbrabant
BerichtGeplaatst: Zo Apr 17, 2005 22:24    Onderwerp: Reageer met quote

je speelt toch voor de lol toch niet voor de puntjes, want met de puntjes kun je niet veel kopen hoor, temminste niet in de winkel volgens mij Wink
nootje
BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2005 20:19    Onderwerp: Re: Punten Kwijt!! Reageer met quote

Angie_1975 schreef:
Er Niks Bij Ok.

Dat vind ik veel erger, ik zwoegen in een strategie-potje, krijg ik er precies 0 punt bij! Ik vind dat de ratings met 2 cijfers achter de komma bijgehouden moeten worden Very Happy Rolling Eyes
Naar boven
oord2000
BerichtGeplaatst: Wo Apr 20, 2005 23:45    Onderwerp: Reageer met quote

9 van de 10 potjes win ik 0 punten bij KV... best frustrerend Smile Cool
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Do Apr 21, 2005 6:15    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb dat ook vaak bij een molenspel toernooi krijg dan meestal 2 potjes aangewezen tegen spelers rond 1500 en dat levert me niks op Embarassed
Naar boven
LadySax
BerichtGeplaatst: Do Apr 21, 2005 7:57    Onderwerp: Reageer met quote

tjonge jonge over gefrustreerd gesproken :?
Naar boven
GlorfindelOffline

Totaal berichten: 2297
Leeftijd: 34
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Apr 21, 2005 13:07    Onderwerp: Reageer met quote

Je speelt toch niet alleen voor de rating, maar ook voor het plezier? Als ik met schaken zulke spelers tegenkom, dan probeer ik ze onder het spel nog een beetje aanwijzingen te geven.
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: