Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9996 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Met dank aan Glorfindel is er nu ook de seasim analyse applet.
Er kunnen nog wat bugs in zitten, meld die hier even. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
florrat |
|
Fantastisch werk! Ziet er erg goed uit! Bedankt! Eindelijk wordt met seasim vooruit denken ook weer wat makkelijker  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Glorfindel
Geregistreerd op: 8-10-2004 Totaal berichten: 2297 Woonplaats: Ermelo Leeftijd: 38 Geslacht: Man |
|
florrat schreef: | Fantastisch werk! Ziet er erg goed uit! Bedankt! Eindelijk wordt met seasim vooruit denken ook weer wat makkelijker  | Aan je bekers te zien had jij 'm niet echt nodig  _________________ Er zijn twee dingen in het leven die belangrijk zijn om succes te hebben. 1) Vertel niet alles wat je weet. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
florrat |
|
Niet echt nodig nee, maar wel erg handig!
Jij zal het schaak-applet ook waarschijnlijk niet nodig hebben, maar je zal hem vast wel gebruiken (of je gebruikt een "gewoon" bord, maar met seasim is dat wat lastiger als je die niet hebt...)  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
florrat |
|
Er zit wel een foutje in, als je met een haai niet eet, dan gaat er een energie van je tegenstander af, niet van jou... |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Glorfindel
Geregistreerd op: 8-10-2004 Totaal berichten: 2297 Woonplaats: Ermelo Leeftijd: 38 Geslacht: Man |
|
florrat schreef: | Er zit wel een foutje in, als je met een haai niet eet, dan gaat er een energie van je tegenstander af, niet van jou... |
Klopt ik zie al waar het aan ligt. Bedankt voor het melden! _________________ Er zijn twee dingen in het leven die belangrijk zijn om succes te hebben. 1) Vertel niet alles wat je weet. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
frisekea |
|
Leuk. In 2 partijen kostten een rekenfout me de winst tegen Hoofdpijn. Met een analyse kan ik dit hopelijk een volgende keer voorkomen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
Geregistreerd op: 6-11-2003 Totaal berichten: 1398 Leeftijd: 61 Geslacht: Man |
|
Jammer, die applet. Hoef je helemaal niet meer vooruit te denken (en rekenen). Je laat het de applet gewoon voor je berekenen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Glorfindel
|
Hoofdpijn schreef: | Jammer, die applet. Hoef je helemaal niet meer vooruit te denken (en rekenen). Je laat het de applet gewoon voor je berekenen. |
Gelukkig ben je niet verplicht de applet te gebruiken  _________________ Er zijn twee dingen in het leven die belangrijk zijn om succes te hebben. 1) Vertel niet alles wat je weet. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
|
Glorfindel schreef: | Gelukkig ben je niet verplicht de applet te gebruiken  |
Dat is net zoiets als tegen iemand schaken die een computer gebruikt en het zelf zonder doen  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
|
Overigens, vind het wel aardig dat oude partijen (ook van anderen) geanalyseerd kunnen worden, maar helaas, daar krijg ik alleen een X linksboven te zien.
Iemand een idee  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Glorfindel
|
Ja dat klopt, dat komt omdat in de historie alleen de zetten opgeslagen worden, en de applet het hele bord bij elke zet nodig heeft. Voorlopig werkt het dus niet in de historie, dat moet nog even uitgeschakeld worden door bram of jwchess. _________________ Er zijn twee dingen in het leven die belangrijk zijn om succes te hebben. 1) Vertel niet alles wat je weet. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9996 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Glorfindel schreef: | Voorlopig werkt het dus niet in de historie, dat moet nog even uitgeschakeld worden door bram of jwchess. |
is uitgeschakeld in de historie. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
|
Er zit nog een bug in, kan m alleen niet altijd reproduceren.
In dit geval : haai 3 van rood wil ik op een andere kleur laten jagen dus haal ik de kleur eruit. In dezelfde zet plaats ik m naast haai 3 van geel (die op wit jaagt). Op dat moment wordt de kleur waar de rode haai 3 op jaagt gevuld met wit (ipv leeg te blijven), en wordt het opeeens een gele haai (waardoor er dus 4 gele en 2 rode haaien zijn). |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
|
Andere bug in de applet tegengekomen:
ik haal de kleur uit een haai en verplaats m tegelijkertijd => het aantal levens wordt niet met 1 verminderd.
Als ik de haai verplaats zonder de kleur eruit te halen dan wordt het aantal levens wel met 1 verminderd.
Als ik de kleur uit de haai haal maar ik laat m op dezelfde plaats staan dan wordt het aantal levens wel met 1 verminderd. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|